Aurelius Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hadde min første gode natts søvn på sikkert en uke. OH SWEET LAWD det var herlig<3 Sephania, Tonje_86, Tiwas og 10 andre 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaheart Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Spesielt beina får virkelig kjørt seg på det nye programmet mitt. VONDT, men samtidig elsker jeg det! CamillaO, Aurelius, SlayerDad og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Korsnes Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Gleder meg til imorgen for da skal jeg nemlig spise egg og bacon Aurelius, Tiwas, Tutogkjør og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitflyer Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Det er helg om 15 minutter! Edit: Og lønningsdag Ole Andreas, CamillaO, Sephania og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Andreas Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Vaffelfredag, lønning OG helg. Det er digg det. Tonje_86, Stine smurfine, CamillaO og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Min kule og spreke mormor kom innom i dag og vasket alle vinduene mine Elsker mormor SlayerDad, Kila, Aurelius og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sephania Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg har en fantastisk samboer <3 Pons, Tonje_86, fitflyer og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bunnfall Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hjemmelaget pizza én med tomatsaus, mozzarella og serranoskinke. Én med gresk yoghurt, grønn pesto og serranoskinke. Jessda, husholdningen har vært i Sverige og kjøpt 1 kg serranoskinke Fitnessifiserte bunnen med bakeprotein også, og det gikk riktig så bra! Pizza <3 TEW, Tonje_86, CamillaO og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 1 mil joggetur klokka 0730 i dag Stine smurfine, Aurelius, CamillaO og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitflyer Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Bacon & egg til frokost... og 4 dadler Aurelius, CamillaO og Tutogkjør 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millasob Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Uansett kor mye eg drikke blir eg aldri fyllesyk :cool: Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Uansett kor mye eg drikke blir eg aldri fyllesyk :cool: bare vent til du blir eldre, frøken Thess, Morel, Tiwas og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millasob Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 bare vent til du blir eldre, frøken Nevaaar Aurelius og rudboy 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Det lokale utlendingbilverkstedet er åpent til fem, mens de tre andre jeg har ringt, har stengt klokken tolv. Så da blir det bilpleie på meg og litjbilen alikevel:) Tonje_86 og Tiwas 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TEW Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Våknet i dag morges og kunne se litt abs igjen. Helledussen som jeg har savnet dem de siste to ukene. Stine smurfine, Tiwas, Tonje_86 og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hjemmelaget pizza og saus på gang FitFish, CamillaO, FatUnicorn og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 This: [ATTACH]153826[/ATTACH] Zmurph, Ojive, SlayerDad og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 To timer på spinnsykkeln, sammen med trivelige folk og veldig mye planlegging, framsnakking og dagdrømming. Blant annet planlegges det rent damelag på turrittet fra Bodø til Mo i juni Etterpå fulgte det jo (selvfølgelig) kake og kaffe på kafe, før jeg avslutta med en shoppingsrunde på XXL hvor jeg ble eier av diverse stæsj. Føler nå jeg snart har gått tom for unnskyldninger til å ikke trene mot Trondheim Triathlon 23 august. Muligens litt hardt ettersom det er helga før Birken? Zmurph, FatUnicorn, Tonje_86 og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Jeg var fotomodell for prosjektet til en kompis av meg, og vi har ikke sett hverandre på en stund. Da han startet å ta bilder sa han "damn, du har fått stor bicep siden sist?!" win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Juksedagen fortsetter med øl, helnøtt og potetgull. For første gang siden slutten av juli. FatUnicorn, Tutogkjør, Tonje_86 og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.