Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Har du registrert CVen din noen steder? Vikarbyrå?

ja, men da kontakter vel vikarbyrået deg? eller så hadde ho sagt at "vi fant CVen din hos ... "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våkner noen minutter før vekkerklokka (dagens glade, for da våkner ikke de andre av at jeg står opp). God tid hjemme. God tid på vei til toget. Toget kommet 0609, as per usual. Gleder meg til benk, flies, curls og hei hvor det går. Går på toget. Finner plass. Setter på litt rolig slumremusikk (Megadeth og Stormtroopers of Death). Toget står. Toget står. Toget står. FAENSJÆVLAFØKKINGSTOGSEÅKJØRFORHELVETEJEGHARENBENKÅPRESSEFORFAEN.

Et kvarter seinere kjører toget.

FEMTENJÆVLAFØKKINGSMINUTTERJEGMÅPRESSEBENKOGTAINTERVALLERVILDEREATJEGSKALVÆREFEITELLER?!?!JÆVLAFAENSMØKKATOGREINSDYRSKJENDEREALLESAMMEN!

Lokfører drar på som bare faen etter Brakerøya. Tror ikke det toget kunne kjørt fortere gjennom Liertunnelen. Jeg liker lokføreren.

Toget ankommer National ti minutter forsinka.

Okay, dette går. På med Pantera (PWO MUTHAFUCKAZ!)

Gameface on!

bibleman5-500px.gif

Får en nydelig trening. Spiste litt lite i går, men det var da noe økning. Og ja, jeg fikk også avslutta med intervaller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble glad når jeg så at det er mulig å få svart burger på BurgerKing :D

Would eat! :love:

http://sploid.gizmodo.com/burger-kings-new-all-black-burger-looks-intriguing-and-1633292416

[ATTACH=full]150400[/ATTACH]

Svart ost (y)

[ATTACH=full]150401[/ATTACH]

Minner meg om http://www.naturalcuresnotmedicine.com/2014/08/watch-happens-dunk-mcdonalds-cheeseburger-stomach-acid.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kall meg gjerne den mest mcd-partiske personen her på forumet, men hva er egentlig så ille med den videoen? At det ikke ser så voldsomt delikat ut?

Det hadde vært mye værre om ingenting skjedde med burgeren etter 3 timer i magesyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du mye kjeft da du takket nei? Det går bra, vi er her for deg <3

Burde kanskje ha takket nei, men istede spiste jeg for mye og ble kvalm.

Men er på bulk nå vettu så da gårre greit :D

14d05bafd3be6955d9ab603e213623ff.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...