Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aah :) jeg har nok blitt senil, kan ikke huske om den var der når jeg bodde der eller ikke :p

Haha, en trenger ikke være senil for å ikke ha kontroll på butikkene i Narvik :p Man vet jo aldri hva som er der og ikke, ting kommer og går like fort her gitt. Tror det er Ringo som er på Storsenteret. Har bare bodd her hjemme i Narvik i litt over to mnd, så har ikke helt kontroll selv :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, en trenger ikke være senil for å ikke ha kontroll på butikkene i Narvik :p Man vet jo aldri hva som er der og ikke, ting kommer og går like fort her gitt. Tror det er Ringo som er på Storsenteret. Har bare bodd her hjemme i Narvik i litt over to mnd, så har ikke helt kontroll selv :whistle:

Haha, det er sant! Ringo har faktisk vært der i alle år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, skal prøve å huske på det i kveld :) er nok litt sparsom siden det ikke var bare bare å få resepten til cosylan :p

Hva slags lege har du, egentlig? Jeg pleier å ringe inn og "bestille" en stor flaske - husk å si STOR FLASKE! De vil gjerne gi den lille som jeg kaller "porsjonspakning" eller "reiseflaske" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

fastlegen min er kjempeflink på skriving av resepter og legeattester.<3

(ikke at han skriver det når det ikke er nødvendig, men han er ikke gnien på det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte, snille pappa og minstesøster har brukt store deler av frihelga si på å hjelpa meg med å henga opp gardiner på alle soveromma, lamelleskinner i stua, bilde på veggane og skru saman skrivebord, bokhylle, lagerhyller i boden, nattbord, konsollbord, skohylle og skoskap!

Etter nesten 5 månadar i leiligheten er det endeleg skikkeleg mørkt på soverommet mitt. :)

Eg fekk i det minste krangla meg til å betala for middagen på Phileas Fogg i går som "betaling". :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...