Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Brukernavn007

Er tilbake i sivilisasjonen etter å ha vært på landet (ingenmannsland) å besøkt familie i et heeelt døgn :p Bra bursdagsfeiring though, og veldig god sjokoladekake!

Noen som vet om en sunn versjon av firkløverkake? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to jenter i garderoben som snakket til meg.

jente 1 "du har syyke arm-muskler, har sett deg trene i singlet mange ganger"

meg "njee, ikke så veldig men tusen takk"

jente 2 "jojo vi går forbi vinduet å ser deg trene med de svære vektene nesten hver dag, å da er vi begge sånn "wooow" "

Meg "tusen takk, så hyggelig :D "

velfortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 "dagens glade" faktisk!:D

- Da jeg prøvde å kjøre dips for rundt 10 uker siden gikk det ikke så bra, jeg fikk ikke til en rep. en gang... Og smålig som jeg er sluttet jeg da å prøve, det er ikke noe moro å føle seg svak!

Men nå fant jeg plutselig ut at jeg skulle prøve, jeg kunne jo øve på å hoppe opp og holde igjen ned iallefall. Men jaggu! Jeg gjorde 8-8-6 rep! Wohoi! Treningen har virkelig båret frukter! Endelig er jeg også ei dame som kan kjøre dips!:D

- Dagens 2. glade er at min gode venn gjør debut i proffringen i dag! Evensen bokser etterpå der igjen, og selveste Carl Cobra Froch bokser super six finale i natt mot Andre Ward! Woho!

HAPPYFACE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...