Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp skryt :blush:

en kompis som har drevet nokså seriøst med styrketrening har ikke "klart" å legge på seg noe siden i sommer. Men etter at jeg tok en titt på kostholdet og programmet hans og hadde en liten teknikktime med han for vel en mnd siden har han lagt på seg ca tre kilo muskelmasse! :) :)

....

Min glade for dagen er at det er en dag mindre til juleferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han prøvde å komme i buksen på deg Camilla, standar linje det der:

"Du fikk meg til å legge på meg 3 kilo muskelmasse! Vil du bli med meg hjem å kjenne på de?"

Wtf - det var jo nesten det du sa til meg!

Eller det var mer "vil du legge på deg tre kg muskler? Bli med meg hjem skal jeg vise deg hvordan".

Fakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du glemte å fete ut envesentlig del av quoten din også, Stig: "for VEL EN mnd siden".

Må ikke være så kritisk til alt vet du. Var vel den 7. november jeg møtte han, og tre kg muskelmasse på 6-7 uker er vel ikke så gale? :)

Om man ikke skal være kildekritisk til hva som kommer fra din retning når skal man da være det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått opp 8 kg tilsammen i morgenvekt. IKKE fett ... Hva er det da :p haha

Det er nok noe heeeelt annet. Jeg tror du nå består av...bakterieceller? :p

Uansett - prøvde meg på en "dagens glade" der oppe, men slapp tydeligvis det. Takk til Stig og Zeph for at dagens glade ble til dagens "jeg missliker fitnessbloggen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe heeeelt annet. Jeg tror du nå består av...bakterieceller? :p

Uansett - prøvde meg på en "dagens glade" der oppe, men slapp tydeligvis det. Takk til Stig og Zeph for at dagens glade ble til dagens "jeg missliker fitnessbloggen".

Ja det er nok bakterieceller eller jeg tror jeg har m-m-mista en del av en arm :p

Syns det var en bra dagen glade jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 8 kg tilsammen i morgenvekt. IKKE fett ... Hva er det da :p haha

Tegn på forstoppelse.

Det er nok noe heeeelt annet. Jeg tror du nå består av...bakterieceller? :p

Uansett - prøvde meg på en "dagens glade" der oppe, men slapp tydeligvis det. Takk til Stig og Zeph for at dagens glade ble til dagens "jeg missliker fitnessbloggen".

Emo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...