Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ja, tydeligvis. Det var det jeg også trodde ser du, men det ble visst helt tomt..:huh:

Tror du fikk en "feil" produsert pakke... har ikke fått en eneste pakke der jeg har brukt alle skruene... men jeg er sikkert slik som de fleste norske menn... (åpne pakken... hive instruksjonsbok.. begynne å plages!!) 4timer senere leite i søppla etter instruksjonsbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du fikk en "feil" produsert pakke... har ikke fått en eneste pakke der jeg har brukt alle skruene... men jeg er sikkert slik som de fleste norske menn... (åpne pakken... hive instruksjonsbok.. begynne å plages!!) 4timer senere leite i søppla etter instruksjonsbok

Signert, går i arv det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var riktignok gårsdagens glade, men pytt pytt.

Jeg hadde besøk av tanteungene mine i går (to gutter på 4 og 6 år), og da satte vi opp ønskelistene deres til jul. Hva ønsket minstemann (4år) seg? Jo, han ønsket seg parfyme til mamman sin, og bilde av tante (meg) og seg selv til å ha på det nye rommet sitt når de flytter :wub: Han er bare så søt! Han ønsket seg riktignok en hel haug med andre ting også, men det er jo ikke akkurat helt vanlig at en fireåring ønsker seg noe til andre og bilde av tanta si! hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke dagens, men helt klart morgendagens, glade..

Lillesøstera mi kommer hjem fra Bali i morgen! Har ikke sett henne, min beste venninne, siden August.

Jeg gråter bare jeg tenker på det.. :rolleyes:

"Du aner ikke hvor jeg gleder meg til å se deg.

Sitter her å hører på "songbird" og tenker på deg, savner deg så masse!

Gleder meg til å drikke kaffe og lage mat med deg igjen, til å sladre, tulle, krangle, gråte og le. Til å kunne ringe deg når det er noe, til å gi deg en klem jeg ser du trenger og til å få en når jeg trenger det selv.

Gleder meg til å bare være med deg en hel mnd, ligge på stranden, bade, trene, spise, le, feste, slappe av...

Gleder meg til å bli Camilla&Fanny igjen ♥ "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...