Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Brukernavn007
Skrevet
  "Cheesecake skrev:
candy king til frokost:whistling:

Ble du ikke kvalm da?:p

Skrevet
  "Roger Marcussen skrev:
Jeg liker godt smågodt, men smågodt har en bivirkning på meg som kan sammenlignes med bakrus. Jeg føler meg sjelden så jævlig som jeg gjør etter å ha tømt enn stor smågodtpose.

For meg er det nesten motsatt - tror sukker fungerer som fryktelig god bensin for kroppen min :p Blir alltid glad og fornøyd av godis, men spiser det sjelden, siden jeg får så dårlig samvittighet - vet jo at det ikke er bra for kroppen selv om det smaker lykke :wub:

Gjest Brukernavn007
Skrevet
  "Heidi Jeanette Meborg skrev:
Dagens glade er at jeg og kjæresten har vært sammen i åtte måneder i dag, og fler skal det bli, forhåpentligvis:wub:

Gratulerer, så koselig:D

Gjest Heidi Jeanette Meborg
Skrevet
  "thesandy skrev:
Gratulerer, så koselig:D

Takk takk takk! :D

Skrevet

At i dag skal jeg TRENE! Har fri lørdager, og søndager er helst kardio.. Måtte ut å gå en ekstra lang tur i går, for kribla sånn i kroppen; i dag skal jeg kjøre rygg. Gleder mej! :D

Gjest Brukernavn007
Skrevet
  "Therese skrev:
At jeg har vært NULL nervøs før eksamen, FULL av selvtillit og besto med GLANS og fikk langt bedre karakter enn jeg hadde "forventet"! Personlig Trener på Norges Idrettshøyskole -

[ATTACH]1152[/ATTACH]

Hipp, hipp hurra!!!:D Gratulerer så mye:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...