Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Guest Brukernavn007
candy king til frokost:whistling:

Ble du ikke kvalm da?:p

candy king til frokost:whistling:

Jeg liker godt smågodt, men smågodt har en bivirkning på meg som kan sammenlignes med bakrus. Jeg føler meg sjelden så jævlig som jeg gjør etter å ha tømt enn stor smågodtpose.

Jeg liker godt smågodt, men smågodt har en bivirkning på meg som kan sammenlignes med bakrus. Jeg føler meg sjelden så jævlig som jeg gjør etter å ha tømt enn stor smågodtpose.

For meg er det nesten motsatt - tror sukker fungerer som fryktelig god bensin for kroppen min :p Blir alltid glad og fornøyd av godis, men spiser det sjelden, siden jeg får så dårlig samvittighet - vet jo at det ikke er bra for kroppen selv om det smaker lykke :wub:

Annonse

Guest Heidi Jeanette Meborg

Dagens glade er at jeg og kjæresten har vært sammen i åtte måneder i dag, og fler skal det bli, forhåpentligvis:wub:

Guest Brukernavn007
Dagens glade er at jeg og kjæresten har vært sammen i åtte måneder i dag, og fler skal det bli, forhåpentligvis:wub:

Gratulerer, så koselig:D

Guest Heidi Jeanette Meborg
Gratulerer, så koselig:D

Takk takk takk! :D

Annonse

At i dag skal jeg TRENE! Har fri lørdager, og søndager er helst kardio.. Måtte ut å gå en ekstra lang tur i går, for kribla sånn i kroppen; i dag skal jeg kjøre rygg. Gleder mej! :D

At jeg har vært NULL nervøs før eksamen, FULL av selvtillit og besto med GLANS og fikk langt bedre karakter enn jeg hadde "forventet"! Personlig Trener på Norges Idrettshøyskole -

Gratulerer. Vel fortjent!

Nå kan vi andre være glade resten av kvelden på dine vegne :)

Guest Brukernavn007
At jeg har vært NULL nervøs før eksamen, FULL av selvtillit og besto med GLANS og fikk langt bedre karakter enn jeg hadde "forventet"! Personlig Trener på Norges Idrettshøyskole -

[ATTACH]1152[/ATTACH]

Hipp, hipp hurra!!!:D Gratulerer så mye:)