Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker godt smågodt, men smågodt har en bivirkning på meg som kan sammenlignes med bakrus. Jeg føler meg sjelden så jævlig som jeg gjør etter å ha tømt enn stor smågodtpose.

For meg er det nesten motsatt - tror sukker fungerer som fryktelig god bensin for kroppen min :p Blir alltid glad og fornøyd av godis, men spiser det sjelden, siden jeg får så dårlig samvittighet - vet jo at det ikke er bra for kroppen selv om det smaker lykke :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Dagens glade er at jeg og kjæresten har vært sammen i åtte måneder i dag, og fler skal det bli, forhåpentligvis:wub:

Gratulerer, så koselig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
At jeg har vært NULL nervøs før eksamen, FULL av selvtillit og besto med GLANS og fikk langt bedre karakter enn jeg hadde "forventet"! Personlig Trener på Norges Idrettshøyskole -

[ATTACH]1152[/ATTACH]

Hipp, hipp hurra!!!:D Gratulerer så mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...