Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Ahh.. Kjenner den myke siden av meg liker å lese all happy-feelings som er ute å går!

Makes me feel like dancing!

For min del.. Så er hver dag en lykkerus der jeg suser rundt på den enormt store rosa skyen min powered by love. En kvinne bak ryggen gjør deg så utrolig mye sterkere, råere, høyere og mer AWESOME en noen form for trening, eller baconstrips og sjokolademelk kan gi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahh.. Kjenner den myke siden av meg liker å lese all happy-feelings som er ute å går!

Makes me feel like dancing!

For min del.. Så er hver dag en lykkerus der jeg suser rundt på den enormt store rosa skyen min powered by love. En kvinne bak ryggen gjør deg så utrolig mye sterkere, råere, høyere og mer AWESOME en noen form for trening, eller baconstrips og sjokolademelk kan gi deg.

Wow.. Jeg tror Tor er forelska :p kliiiiissete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. Jeg tror Tor er forelska :p kliiiiissete

Å tro kan du gjøre i kirka ;) Og det rette ordet du leter etter er Betatt.. Enda sålenge. Okei da, smått forelska. Nei. Jo. Faen.

Jeg er bare glad, dagens glade: Pingvinene danser, jeg leser glade poster. Det er dagens glade. I tillegg til den rosa skyen, men mest pingvinene. Tror jeg. Er ikke helt sikker. Er dette normalt? Hva er den rare følelsen som surrer rundt i brystet, som får meg til å tenke på fremtiden, den der følelsen av gladhet men noe attpåtill. Varmt er det også. Meget varm. Jeg kjenner meg varm. Jevla dansende pingvin, dens feil. Fikk meg til å tenke.

Ny dagens glade:

Pingviner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tro kan du gjøre i kirka ;) Og det rette ordet du leter etter er Betatt.. Enda sålenge. Okei da, smått forelska. Nei. Jo. Faen.

Jeg er bare glad, dagens glade: Pingvinene danser, jeg leser glade poster. Det er dagens glade. I tillegg til den rosa skyen, men mest pingvinene. Tror jeg. Er ikke helt sikker. Er dette normalt? Hva er den rare følelsen som surrer rundt i brystet, som får meg til å tenke på fremtiden, den der følelsen av gladhet men noe attpåtill. Varmt er det også. Meget varm. Jeg kjenner meg varm. Jevla dansende pingvin, dens feil. Fikk meg til å tenke.

Ny dagens glade:

Pingvin!

Åååå, så søt du er da!!!!:wub:

Vi later som det er pingvinene ;) (selvom det er en rar fetisj...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tro kan du gjøre i kirka ;) Og det rette ordet du leter etter er Betatt.. Enda sålenge. Okei da, smått forelska. Nei. Jo. Faen.

Jeg er bare glad, dagens glade: Pingvinene danser, jeg leser glade poster. Det er dagens glade. I tillegg til den rosa skyen, men mest pingvinene. Tror jeg. Er ikke helt sikker. Er dette normalt? Hva er den rare følelsen som surrer rundt i brystet, som får meg til å tenke på fremtiden, den der følelsen av gladhet men noe attpåtill. Varmt er det også. Meget varm. Jeg kjenner meg varm. Jevla dansende pingvin, dens feil. Fikk meg til å tenke.

Ny dagens glade:

Pingvin!

Virker som du hopper rundt på en rosa sky i hvertfall :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig film Tor, og fra nå av så tror jeg at hver gang eg ser navnet ditt så ser eg for meg Happy Feet! Fikk en feeling av at dere er veldig like... Stemmer det eller?

Så kjekt å høre! :D

Vel, jeg tar danskekurs atm. så kansje, en dag, blir jeg halvparten så flink som ham :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor.. jeg lurte på en ting.. om du kan danse på hendene?? Det vil jeg gjerne se. Jeg skal betale.

Selvfølgelig har jeg det! Det er sagt at om du er virkelig heldig kan du finne meg på en bortgjemt bar fri tid til annen mindre edru og opp ned på dansegulvet.

Ellers - edru - har jeg danset, opp ned, til:

  • Eye of the Tiger
  • Rocky Theme (Løpene ned trappa)
  • I like to move it
  • Dance Around
  • One More Time

:) Kvaliteten er jo noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Jeanette Meborg
At jeg har vært NULL nervøs før eksamen, FULL av selvtillit og besto med GLANS og fikk langt bedre karakter enn jeg hadde "forventet"! Personlig Trener på Norges Idrettshøyskole -

[ATTACH]1152[/ATTACH]

Gratulerer så mye! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pluttselig en kjempe flott dag etter jeg så den filmen med happy feet, eeelsker den pingvinen:rofl:

Velkommen til min Rosa Sky :D

Har Tor fått seg en dame?:D mister "jeg skal ikke ha dame, de tar får mye tid" ?:p

De tar MYE TID. Jeg må kutte ned på jobbinga for å få tid til kvinne og trening. Uff.

Dagens Happy!

Ingen har drukket opp sjokolademelken min iløpet av natten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag opplevde jeg en av de superfine tingene ved å bo på landet uten gatelys. Da jeg gikk til skolen i dag, mens det ennå var bekmørkt, kunne jeg se på helt klar stjernehimmel og puste inn frisk høstluft. Da jeg kom til litt mer sentrale områder var det noen arbeidere som jobbet i stilas utenfor et hus, og den ene arbeideren satte i å synge med lys, sur Michael Jackson-style stemme. Lenge siden skoleveien har føltes så fin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...