Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest MrWednesday

Hmm. Visste ikke helt om jeg skulle poste i dagens glade eller dagen negative, men den endte opp her. :)

Kjenner at det klør skikkelig i "topptur-genene" i kroppen for tiden. Har meldt meg på Ti på Topp Narvik og planlegger å gå alle 15 turene de har lagt opp i år og vurderer også Ti på topp på tre dager i Ballangen i slutten av juli. I tillegg er det flere andre turer som venter på å bli gått. Jeg vil at snøen skal forsvinne ASAP!

Noen som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Visste ikke helt om jeg skulle poste i dagens glade eller dagen negative, men den endte opp her. :)

Kjenner at det klør skikkelig i "topptur-genene" i kroppen for tiden. Har meldt meg på Ti på Topp Narvik og planlegger å gå alle 15 turene de har lagt opp i år og vurderer også Ti på topp på tre dager i Ballangen i slutten av juli. I tillegg er det flere andre turer som venter på å bli gått. Jeg vil at snøen skal forsvinne ASAP!

Noen som vil være med?

WHYYY ligger ikke dette i YOLO-tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min har blitt invitert til en ukes lang konferanse i Østerrike som har det fjonge temaet "The shift from teaching to learning: individual, collective and organizational learning through gaming & simulation". Hun skriver master om spill som læringsmedium og sendte inn et forslag på et prosjekt til ISAGA som arrangerer, og fikk veldig god tilbakemelding, nå da drar hun rett fra Split, der vi ferierer, til Zürich og videre til en eller annen fjellby i Østerrike. Glad på hennes vegne. Det betyr at jeg har én uke med ferie som potensielt hadde blitt brukt til å vandre rundt i Gjøvik alene, men så kom jeg på at jeg har kompiser i København som mer enn gjerne ville ha besøk i en ukes tid.

Ja, også er bacheloroppgaven snart ferdig, og sola skinner og alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D i haz MAD SKILLZ !

jobbet for et vikarbyrå ifjor sommer.

Nå er det slik at eg kan måtte ta om att 3 året på bachloren, og prøver å sikre meg en eller annen form for inntekt. slik at eg SLIPPER å ta opp mer LÅN.

Og da kontaktet vikarbyrået meg nå, og vil mer en gjerne ha meg tilbake pålaget...tross alt dem var MEGET fornøgd med arbeidsmoralen/arbeidsinnsatsen og mion fremtreden ifjor :D

Basicly eg ser muligheter til å jobbe fra 16.00 til 24.00 for røfli 200 kr timen :D ja noen kan hate skift- but baby, when it comes to make money..im always ALL INN :D

+ eg kan begynne å jobbe fra mandag :D

Har ikke begynt å søke sommerjobber en gang :D så får eg dette SERVERT på et sølfat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...