Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, aldri i livet. Vil beholde oteren min jeg :love: Han skal hete Ottar.

:cry: Også måseflokken min som er så livlig og glad i en fest eller tredve. Tror de kunne likt seg veldig godt en plass som ikke er rett utenfor soveromsvinduet mitt. Jaja.

Heter forresten ikke alle otrene her i byen Ottar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:cry: Også måseflokken min som er så livlig og glad i en fest eller tredve. Tror de kunne likt seg veldig godt en plass som ikke er rett utenfor soveromsvinduet mitt. Jaja.

Heter forresten ikke alle otrene her i byen Ottar?

Det kan godt hende. Men det er jo like så greit, da slipper en å forveksle de ;)

Her har vi lite måser, men naboen min er duefrelst, og har masse hus og mat for byens duer, så er alltid en dueflokk på 10-30 stk utenfor her. Litt koselig det også :) Kanskje oteren er på duejakt :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende. Men det er jo like så greit, da slipper en å forveksle de ;)

Her har vi lite måser, men naboen min er duefrelst, og har masse hus og mat for byens duer, så er alltid en dueflokk på 10-30 stk utenfor her. Litt koselig det også :) Kanskje oteren er på duejakt :eek:

Duer er jo ganske så koselige, så send Ottar hit for å jakte måser isteden, så blir det kanskje færre oppvåkninger om natta pga måsefest! :D Alt for mye måser, og naboer som fôrer dem med fiskeslog.. :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Tror ikke jeg skal innrømme hva som er knebøy-sangen min her inne :p Det er noe helt annet en slayer for å si det sånn :D

MIN BØYSANG ER KANYE WEST. (kanye west til alt, yeah)

funker fjell. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Ja! Kanye er konge! :D Men bøy sangen min er nok enda "verre" :D Skal jeg våge å avsløre meg selv tro.. :whistle:

Seff tørr du det! Nicki Minaj, kanskje?

(ja, jeg har verdens teiteste treningsliste, love it)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...