Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle akkurat til å gå en 10 km lang tur. Så ny musikk er velkommen- thanks Krembolle & Ina (aner ikke hvordan man "siterer" namn til folk) :p spice opp min kjedlige spilleliste..som består av Linkin Park, Rammstein, ACDC, Metallica og Eminem xD

På tide å oppdatere...samme sangene...siste 8 måner på spilleren. :headphone::headphone::hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å gå en 10 km lang tur. Så ny musikk er velkommen- thanks Krembolle & Ina (aner ikke hvordan man "siterer" namn til folk) :p spice opp min kjedlige spilleliste..som består av Linkin Park, Rammstein, ACDC, Metallica og Eminem xD

På tide å oppdatere...samme sangene...siste 8 måner på spilleren. :headphone::headphone::hilarious:

Jeg har mer på lager! Det er bare å si i fra :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha :D Nei, fullt så ille er det ikke.

Må inrømme en av mine favoritt-treningssanger overall er Drowning Pool - Let the bodies hit the floor.. men siden mitt treningssenter har starta å streame radio-musikk, så går det for det meste enten i nach-musikk (Aka. return - bye bye johnny) eller listepop (Justin Bieber, Nicki Minaj e.c.t.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inrømme en av mine favoritt-treningssanger overall er Drowning Pool - Let the bodies hit the floor.. men siden mitt treningssenter har starta å streame radio-musikk, så går det for det meste enten i nach-musikk (Aka. return - bye bye johnny) eller listepop (Justin Bieber, Nicki Minaj e.c.t.)

Det er jo en klassiker ;) Prøv Soilwork - distortion sleep. Syns Slipknot - Psychosocial funker også :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrWednesday

I dag fant jeg ut at det er veldig kjekt å ha en norsklærer på vennelista når man tar norsk på skolen. Har plutselig en stående avtale om "privatundervisning". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...