Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

thx man :D feelin facking good :D idag blir treningen AWESUUUUM :D hahahhaha..eg kan faktisk kjøpe ny bil i tilleg :D ahahhaa :D awesuuuum :D

Hehe, kjøpte ny bil for et par uker siden jeg.. happy so far ;)

Men så var det jo utrolig nedsig at gamlebilen min røyk da .. skal legge den ut på finn som delebil, så om du kjenner noen som kan mekke, feel free to buy :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjøpte ny bil for et par uker siden jeg.. happy so far ;)

Men så var det jo utrolig nedsig at gamlebilen min røyk da .. skal legge den ut på finn som delebil, så om du kjenner noen som kan mekke, feel free to buy :p

når eg sier "ny bil" så mener eg nyer enn den eg har..har en vw Jetta 2008, vil bytte til en bmw 520d 2010 mod :) kjøper aldri helt nytt..thats crazeeeey :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D i haz MAD SKILLZ !

jobbet for et vikarbyrå ifjor sommer.

Nå er det slik at eg kan måtte ta om att 3 året på bachloren, og prøver å sikre meg en eller annen form for inntekt. slik at eg SLIPPER å ta opp mer LÅN.

Og da kontaktet vikarbyrået meg nå, og vil mer en gjerne ha meg tilbake pålaget...tross alt dem var MEGET fornøgd med arbeidsmoralen/arbeidsinnsatsen og mion fremtreden ifjor :D

Basicly eg ser muligheter til å jobbe fra 16.00 til 24.00 for røfli 200 kr timen :D ja noen kan hate skift- but baby, when it comes to make money..im always ALL INN :D

+ eg kan begynne å jobbe fra mandag :D

Har ikke begynt å søke sommerjobber en gang :D så får eg dette SERVERT på et sølfat :D

Ta det til deg og klapp deg selv på skuldra!! Godt jobba :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når eg sier "ny bil" så mener eg nyer enn den eg har..har en vw Jetta 2008, vil bytte til en bmw 520d 2010 mod :) kjøper aldri helt nytt..thats crazeeeey :eek:

Ditto, kjøpte en "ny" bruktbil selv.. :-P Med de flotte boligprisene her i stavanger, er det rett før jeg kjøper en EL-sykkel XP

hehe ;) Igjen, digg å studere uten å ta opp lån.. *Envy you* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det til deg og klapp deg selv på skuldra!! Godt jobba :-D

ja det skal eg gjør :) Nå ser man viktigheten med ¨å oppføre seg korrekt på en arbeidsplass, og vere en som"sprer glede og godt humør, selfølgelig en god arbeidsinnsats er viktig. man vet liksom aldri når man trenger sine gamle kontakter :D helt klar og bevistt holdning fra min side- enhver som gir meg en sjangse/mulighet til arbeid skal aldri angre på det, men skal kunne ha et meget positivt inntrykk :D Dette er noe som går igjen fra første jobb, til nå :D i love it when my thoughts become facts :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto, kjøpte en "ny" bruktbil selv.. :-P Med de flotte boligprisene her i stavanger, er det rett før jeg kjøper en EL-sykkel XP

hehe ;) Igjen, digg å studere uten å ta opp lån.. *Envy you* ;)

eg har 3 år med stydielån til nå- 285 000kr. men nå nå eg gå siste året om igjen. skal ikke ha mer lån!.

men så er det slik.... fleste eg kjenner har gjort det slik vgs- høyskole/universitet- jobb- bolig- bil

mens eg har vgs- kjøpt bolig, pusset opp, solgt- kjøpt bolig, total renovert, delt i 2 leiligheter, nedbetalt huset- bil - høyskole xD så har bare bil pg studielån :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FEEEE FAAAEEEN :D eg MÅ ha etterlatt et ekstremt godt inntrykk i fjor Sommer :D

Nå bel eg oppringt av Samme vikarbyrå- og dem vil ha meg til en BEDRE betalt jobb- 240 kr timen ish :D 2 skift :D WHAT.... WHAAAT? WHAAAT? GIMME A HELL YEAAH :D

HEELLLLS YEAAAH!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...