Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Fortuity.

Jeg har ridd denne herlige karen (som er avkommet til min gamle hest) for første gang på to år.

[ATTACH]139653[/ATTACH]

Fin, si. :happy:

post-30998-1444097722175_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Mamma og pappa vet at jeg har sinnsykt mye å gjøre for tiden, så de spurte om vi skulle gå ut og spise japansk i morgen. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk en sykt god vin!

Helt enig, det må være min favorttvin :) Whowouldathunk vin fra Libanon kunne være sååå god? Jeg smakte på en flaske fra 1974 for et par måneder siden, det var interessant. Helt brun vin, hinsides mye bunnfall. Det er noe dekadent over å drikke en flaske vin til 1000+ spenn, men skal det feires så skal det feires :D

Tidligere i påsken drakk jeg en Imperial Reserva 2001 (kongeårgang) til entrecote av limousine-fe med hjemmelaget bearnaisesaus. Fuck me, så digg. Og så litt cognac av typen Leopold Gourmel Age de Fleur etterpå. Er det påske så er det påske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

For å joine vindiskusjonen: Vi drakk en flaske San Martino Villa Cafaggio fra 2006 i påsken - jeg liker ikke rødvin, men holy shit, den var faktisk utrolig god.

Det er faktisk en sykt god vin!

Tidligere i påsken drakk jeg en Imperial Reserva 2001 (kongeårgang) til entrecote av limousine-fe med hjemmelaget bearnaisesaus. Fuck me, så digg. Og så litt cognac av typen Leopold Gourmel Age de Fleur etterpå. Er det påske så er det påske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...