Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Femtentimerdag(ja takk til mange timer! Ser ut til å runde 210 timer denne måneden,Aaw yeah!) kanonchill lunchservice og brabra trykk på kveldsservice. Riktignok bare tyve og førti gjester respektivt, men jeg trengte virkelig en fabelaktig dag på jobb nå(:

Annonse

4/20!

Vet ikke hva det betyr, men det er sikker noe fine saker.

Jeg har trent et lite triatlon i dag... og nå verker det i hele kroppen. Herlig!

Guest Fortuity.

Jeg har ridd denne herlige karen (som er avkommet til min gamle hest) for første gang på to år.

[ATTACH]139653[/ATTACH]

Fin, si. :happy:

post-30998-1444097722175_thumb.jpg

Annonse

Fikk 2 reps 3 sett med 60 kg i benk helt uventet i dag, etter 6 reps 3 sett med 55 kg og to uker pressfri på grunn av overbelastning i underarmen (hatt tre brystøkter etter pausen). :D Forrige gang jeg testet (er ikke helt sikker, noen uker siden nå) var min 1 rep max 60 kg. :joyful:

Tilbrakt natten med å skure ren komfyren.

Den nevrotiske siden av meg er fornøyd med at alle kriker og kroker på komfyren er vasket og sterilisert :love:

Det er faktisk en sykt god vin!

Helt enig, det må være min favorttvin :) Whowouldathunk vin fra Libanon kunne være sååå god? Jeg smakte på en flaske fra 1974 for et par måneder siden, det var interessant. Helt brun vin, hinsides mye bunnfall. Det er noe dekadent over å drikke en flaske vin til 1000+ spenn, men skal det feires så skal det feires :D

Tidligere i påsken drakk jeg en Imperial Reserva 2001 (kongeårgang) til entrecote av limousine-fe med hjemmelaget bearnaisesaus. Fuck me, så digg. Og så litt cognac av typen Leopold Gourmel Age de Fleur etterpå. Er det påske så er det påske :D