Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får ikke gjort det pga jobb... Må være på plass på jobb seinest kl 0730 dagen etter. Og dør av nattog, så...nei. Men så er jeg ikke blodfan av Metallica uansett da :cool:

Men... Slayer er kanskje ferdig tidlig da? Titta på programmet nå. Bryr meg ikke noe om Metallica, men ville gjerne sett både Slayer og Mastodon. Gojira har jeg sett før, men hadde ikke sagt nei takk til det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... Slayer er kanskje ferdig tidlig da? Titta på programmet nå. Bryr meg ikke noe om Metallica, men ville gjerne sett både Slayer og Mastodon. Gojira har jeg sett før, men hadde ikke sagt nei takk til det heller!

Det pleier jo å slutte tidlig på Valle pga naboene. Regner med at Slayer er på rett før Metallica.

Bryr meg døyten om Metallica selv, men har aldri sett dem live før så det kan jo bli artig.

Dessuten blir det jo også Ghost da.

Slayer skal jo også spille på Tons of Rock i Fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier jo å slutte tidlig på Valle pga naboene. Regner med at Slayer er på rett før Metallica.

Bryr meg døyten om Metallica selv, men har aldri sett dem live før så det kan jo bli artig.

Dessuten blir det jo også Ghost da.

Slayer skal jo også spille på Tons of Rock i Fredrikstad.

Lurer på om jeg holder meg i Bergen og sparer meg til Beyond the Gates-festivalen i august. Kanskje en tur innom Iron Maiden for å smile litt av de gamle gutta.

Og DER slutter jeg å spamme Glad-tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovisa

Ostekake til lunsj på jobb! :D

(Og det var ferdig dekka på med mat til kvar person, så det ville vore uhøfleg å ikkje eta ostekaka og. Og då "teller" det ikkje som denne vekas juksemåltid (liksom...)! :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

ligger ræva dårlig an til biologitentamen (det er ikke dagens glade) men det er ikke så farlig fordi morgendagens økt ser DRITRÅ ut og jeg skal lære en ny øvelse! kommer til å bruke evigheter på økten i morgen og guuud som jeg gleder meg. :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh blades, det fikk meg rett i damn så gammal jeg har blitt, sikkert 10 ish år siden jeg var på blades sist, men da på Rampe, det er jaggu god trening det, men faren for og skade seg er strøøe på blades enn sykkel så jeg valgte den trygge veien :D

hahaha :D jeg pleide å sta på det som liten, så sluttet jeg frem til sommeren før 1. året på vgs og da fant jeg ut at det er veldig godt trening, spesielt for meg som bor på en topp med oppoverbakke på alle kanter. Jeg hater jogging, så da ble rollerblades en god erstatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
(...)ut og jeg skal lære en ny øvelse! kommer til å bruke evigheter på økten i morgen og guuud som jeg gleder meg. :giggle:

Stod i mailen at jeg MÅTTE finne mauricio etter jeg hadde trent fordi han skulle lære men denne øvelsen, meeen så var det fordi Jarkko har kommet til elixia med kettlebellene mine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...