Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Guest Lovisa

Dei nye sengene mine er komt til lageret til Skeidar, så nå blir det levering neste onsdag slik eg håpa på! :)

Annonse

Skal du ta turen over fjellet til Valle Hovin 1. juni?

Får ikke gjort det pga jobb... Må være på plass på jobb seinest kl 0730 dagen etter. Og dør av nattog, så...nei. Men så er jeg ikke blodfan av Metallica uansett da :cool:

Får ikke gjort det pga jobb... Må være på plass på jobb seinest kl 0730 dagen etter. Og dør av nattog, så...nei. Men så er jeg ikke blodfan av Metallica uansett da :cool:

Men... Slayer er kanskje ferdig tidlig da? Titta på programmet nå. Bryr meg ikke noe om Metallica, men ville gjerne sett både Slayer og Mastodon. Gojira har jeg sett før, men hadde ikke sagt nei takk til det heller!

Men... Slayer er kanskje ferdig tidlig da? Titta på programmet nå. Bryr meg ikke noe om Metallica, men ville gjerne sett både Slayer og Mastodon. Gojira har jeg sett før, men hadde ikke sagt nei takk til det heller!

Det pleier jo å slutte tidlig på Valle pga naboene. Regner med at Slayer er på rett før Metallica.

Bryr meg døyten om Metallica selv, men har aldri sett dem live før så det kan jo bli artig.

Dessuten blir det jo også Ghost da.

Slayer skal jo også spille på Tons of Rock i Fredrikstad.

Det pleier jo å slutte tidlig på Valle pga naboene. Regner med at Slayer er på rett før Metallica.

Bryr meg døyten om Metallica selv, men har aldri sett dem live før så det kan jo bli artig.

Dessuten blir det jo også Ghost da.

Slayer skal jo også spille på Tons of Rock i Fredrikstad.

Lurer på om jeg holder meg i Bergen og sparer meg til Beyond the Gates-festivalen i august. Kanskje en tur innom Iron Maiden for å smile litt av de gamle gutta.

Og DER slutter jeg å spamme Glad-tråden.

Guest Lovisa

Ostekake til lunsj på jobb! :D

(Og det var ferdig dekka på med mat til kvar person, så det ville vore uhøfleg å ikkje eta ostekaka og. Og då "teller" det ikkje som denne vekas juksemåltid (liksom...)! :p)

Annonse

ahh blades, det fikk meg rett i damn så gammal jeg har blitt, sikkert 10 ish år siden jeg var på blades sist, men da på Rampe, det er jaggu god trening det, men faren for og skade seg er strøøe på blades enn sykkel så jeg valgte den trygge veien :D

ligger ræva dårlig an til biologitentamen (det er ikke dagens glade) men det er ikke så farlig fordi morgendagens økt ser DRITRÅ ut og jeg skal lære en ny øvelse! kommer til å bruke evigheter på økten i morgen og guuud som jeg gleder meg. :giggle:

ahh blades, det fikk meg rett i damn så gammal jeg har blitt, sikkert 10 ish år siden jeg var på blades sist, men da på Rampe, det er jaggu god trening det, men faren for og skade seg er strøøe på blades enn sykkel så jeg valgte den trygge veien :D

hahaha :D jeg pleide å sta på det som liten, så sluttet jeg frem til sommeren før 1. året på vgs og da fant jeg ut at det er veldig godt trening, spesielt for meg som bor på en topp med oppoverbakke på alle kanter. Jeg hater jogging, så da ble rollerblades en god erstatning.

Endelig kjøpt inn mat igjen! Vi kun hatt dressing og sauser, en ost, litt servelat og en pakke knekkebrød igjen på kjøkkenet siden mandag da resten av påskematen ble fortært.