Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Livet er generelt bra. Sola skinner. Jeg føler jeg gjør noe riktig på trening, øker i samtlige øvelser. Andre dagen på rad om jeg har planer om å stille i konkurranse. Jeg har fått meg ny jobb, og gleder meg til å komme bort fra et destruktivt arbeidsmiljø (Det er ei som ødelegger for samtlige). Jeg har bursdag til uka, og skal karbe opp med akkurat hva jeg måtte ønske :-D

Annonse

Skrevet
Det er fredag, det er sol, det er bursdagen min i dag, jeg har spist kake og skal spise enda mer kake i kveld. To danseforestillinger i dag også ut på middag for å feire bursdag! Til tross for rotten styrkeøkt veier virkelig kake og dansing opp for det :love:

Gratulerer med dagen! :D!:D

Skrevet

Stod påskeegg og rødvin på arbeidsplassen min i dag. Har verdens beste kollega <3

(also: cheatday(s) inc!)

Annonse

Skrevet
Det er fredag, det er sol, det er bursdagen min i dag, jeg har spist kake og skal spise enda mer kake i kveld. To danseforestillinger i dag også ut på middag for å feire bursdag! Til tross for rotten styrkeøkt veier virkelig kake og dansing opp for det :love:

GRATULERER MED DAGEN! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...