Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har sykla fra meg til butikken i dag! I regnvær! Ikke er jeg flink til å komme meg ut i regnvær og ikke er jeg heller sånn veldig "sprek" når bilen deler garasje med sykkelen.. Butikken er 4,6km unna og jeg brukte 40-50minutter på hele turen! :D Er ganske stolt over tiltaket mitt i dag! Jeg holder på å dø nå da men.. :joyful::woot: Også får jeg besøk av familien min i påska...

Nå gjenstår bare ryddinga.. Den er ikke like lett :huh:o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En herlig helg i vente! FB-meetup lørdag, Tufteparken søndag, sannsynligvis kaffedate med venninner og kino (300) på kvelden. Så mye kos på to dager!!!! :happy::smug::D:cat:

300 som i den nye oppfølgerfilmen?

Vet ikke om jeg vil anbefale den altså; ikke i nærheten av å være like awesome som originalen:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger ganske godt an med bacheloroppgaven, av 13 000 ord er 7000 av de skrevet ned. Synes en smule synd på de som ikke har kommet i gang (for de finnes det mange av), oppgaven skal leveres om akkurat en måned, og med påsken rundt hjørnet begynner det å haste for enkelte.

I treningsrelatert nyheter har jeg klart å komme under én time på 10 kilometer, noe jeg anser som tålelig greit, jeg begynte å løpe i midten av mars. Der ser man hvor mye psyken har å si for prestasjonene, det fysiske er det ingenting i veien med. Sentrumsløpet er jo om noen uker, og det skal gå fint å fullføre det, regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...