Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

300 som i den nye oppfølgerfilmen?

Vet ikke om jeg vil anbefale den altså; ikke i nærheten av å være like awesome som originalen:/

300 som i oppfølgerfilmen. Originalen var rå, men har heldigvis ikke de store forventninger til denne utover heite, halvnakne mannebein som to venninner med litt sukker innabords kan fnise over, og det tror jeg den skal klare å innfri. :giggle:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 er et makkverk.

Snyders forkjærlighet for green screen og sakte film blir til slutt en parodi på seg selv.

Butler gjør jo så godt han kan, og leverer et par bra one liners. Heady er som alltid fantastisk, mens resten kunne blitt erstattet av treskaft og fremstått som langt mindre stive.

Nei, takke seg til Frank Millers opprinnelige arbeid, som er en klassiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 er et makkverk.

Snyders forkjærlighet for green screen og sakte film blir til slutt en parodi på seg selv.

Butler gjør jo så godt han kan, og leverer et par bra one liners. Heady er som alltid fantastisk, mens resten kunne blitt erstattet av treskaft og fremstått som langt mindre stive.

Nei, takke seg til Frank Millers opprinnelige arbeid, som er en klassiker.

Du... Tror du jeg var skuffa over den første filmen eller?

Jeg hadde nettopp lest Gates of Fire, og var helt i hundre... kom tilfeldigvis over filmen, og var overbevist om at den skulle være lik (historisk korrekt action), og hva blei jeg møtt med?

Nei, det var bare helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du... Tror du jeg var skuffa over den første filmen eller?

Jeg hadde nettopp lest Gates of Fire, og var helt i hundre... kom tilfeldigvis over filmen, og var overbevist om at den skulle være lik (historisk korrekt action), og hva blei jeg møtt med?

Nei, det var bare helvete.

Millers bok er basert på en av hans favorittfilmer fra barndommen, the 300 spartans, så boka hans kan vel ikke regnes som historisk korrekt heller. Men med tøffe tegninger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millers bok er basert på en av hans favorittfilmer fra barndommen, the 300 spartans, så boka hans kan vel ikke regnes som historisk korrekt heller. Men med tøffe tegninger da.

Jepp... Jeg greide, etter noen år, å svelge skuffelsen og se på de tøffe tegningene.

Jeg hadde bare sett for meg noe helt annet.

Sammenlikn det med å tro at du skal spise nutella, men så er det tapenade. Digg, for all del... men helt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pusekatt i fanget! Puser er best :love: (Gled deg til de vil ut/ha mat/kose/plage klokken halv 4 i natt!)

Disse er innekatter så det at de skal ut slipper jeg.(y) Er spent på om de tør plage meg i natt da, den ene ligger fortsatt under sofaen og skriker litt iblant. Søsteren derimot har blitt varm i trøyen allerede :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ordner seg tilslutt, veldig bra du ordnet flere,så de har selskap i hverandre:) Blir det bilder når de finner roen?:D

Hvilken rase?

Regner med det ja :) Er bare mine til låns, en venninne måtte plutselig ut av leiligheten og kunne ikke ta meg seg kattene dit hun skal bo midlertidig, så de blir bare her i noen måneder. Men er bedre en ingenting, for kattepus:love: Såklart det kommer bilder! :D Det er vanlige blandingskatter. tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...