Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Pappa og jeg var på trening i dag, og jeg fikk han til å titte litt på teknikken. (Han trener og har trent styrke siden han var barn. Han nevner titt og stadig at han tross alt var junior mester i markløft :-P ) MEN, til poenget. Han godkjente teknikken i knebøy, og ba meg legge på mer vekter. Det resulterte i 57,5 kg 5x5, samt 60 kg 2x5. Det kjentes helt fantastiske, og jeg kjenner jeg kan løfte mer neste gang :-D

Med såpass mengde inne på de vektene kan vi TRYGT anslå at du kan perse godt neste gang ,om du velger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med såpass mengde inne på de vektene kan vi TRYGT anslå at du kan perse godt neste gang ,om du velger:)

Ja, det tror jeg også! :-) Jeg pleier å variere mellom å kjøre 5x5 og 3-4x8-10. Så jeg er mest interessert i å finne ut hva jeg kan løfte 5x5 :-D Trente bryst igår, men siden far var med måtte jeg teste ett topp sett. Jeg er relativt svak i benken, så jeg var fornøyd med 45 kg og tre reps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Snakket med coachen min ang å kjøpe kettlebells, 2x14kg, til sommeren sånn at jeg kan trene i utlandet. han skulle snakke med sponsoren sin, fordi det er ganske dyrt(800per konkurransekule, tror jeg?), og da kan jeg få det billigere.

I dag sa han at jeg FÅR to kuler. jeg FÅR egne kettlebells i påsken :giggle:

(ble så glad at jeg hoppet på mauricio, klemte han og bare "herregud du er verdens beste coach". jentete entusiasme er den beste.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket med coachen min ang å kjøpe kettlebells, 2x14kg, til sommeren sånn at jeg kan trene i utlandet. han skulle snakke med sponsoren sin, fordi det er ganske dyrt(800per konkurransekule, tror jeg?), og da kan jeg få det billigere.

I dag sa han at jeg FÅR to kuler. jeg FÅR egne kettlebells i påsken :giggle:

(ble så glad at jeg hoppet på mauricio, klemte han og bare "herregud du er verdens beste coach". jentete entusiasme er den beste.)

Hahaha :giggle: Jeg ser det så for meg!

Syyykt gøy da, så jeg skjønner reaksjonen. Congratz! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Hahaha :giggle: Jeg ser det så for meg!

Syyykt gøy da, så jeg skjønner reaksjonen. Congratz! :D

Takk! :giggle: Haha, tror han ble litt overrasket, har ikke noe vane av å hoppe på han av entusiasme. Jaja. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt hyret inn til å lage mat og holde øl- og ginsmaking for et utdrikningslag i sommer. Gleder meg allerede! Det er så kjekt at noen tenker at "åja, hun er jo flink til å lage mat, og kan mye om både øl og gin - la oss betale henne for å ha en hyggelig kveld!"

Kan jeg få være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...