Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Tok toget i stad og på samme vogn var det en liten kid som lagde prompelyder for å irritere moren sin. "Slik gjør man ikke foran andre", men han var sykt flink og dedikert. Jeg satt litt lenger foran og prøvde å ikke le med selv skakk.

Haha, jeg som har en snart 4 år gammel gutt ble veldig glad for at du postet denne på dagens glade ihvertfall! Det er alltid like gøy når de virkelig går inn for å skape seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk en kjempefin tur med hunden i sted, og nå er det straks pizza til middag :hungry: Ble dessuten veldig positivt overrasket over kondisen min. Jeg løp endel intervaller før, men har ikke løpt noe eller gått spesiellt mye siden februar 2013. Klarte meg overraskende bra i 2 km med bare oppoverbakker. Dessuten så vet jeg at den turen hadde vert døden for meg da jeg var overvektig for inntil 4 år siden, mens i dag gikk det egentlig veldig lett :D

[ATTACH]134872[/ATTACH]

Snittfarten er litt "off" ettersom sjefen skulle markere på hver brøytestikke og murkant på hele turen… :rolleyes:

post-23765-14440972290337_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg og noen venninner har snakket om å reise til Kroatia i sommer og leie hun enes bestefars leilighet i halvannen uke. I dag fikk vi bekreftet at den er ledig for oss å leie, og nå gjenstår kun flybilletter før turen er i boks! :D

Vi pakker også snippesken for å reise til Kroatia i sommer. Leilighet og fly er alt i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...