Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Var eit døgn i Oslo uten å bli knivstukket. Riktignok var eg berre ute av hotellet i 4 minutter i går kveld.

No ligg eg i badekaret heime og tenker over nær døden opplevinga.

En god strategi er å gå veldig, veldig nært andre mennesker, eller "mingling" om du vil, bare veldig nært. Helst med kroppskontakt. Du kan også spørre tilfeldige forbipasserende om noen vil holde hånda di, er man to sammen så ser man mer avskrekkende ut. Tenk at du er en gullfisk, gnu eller noe sånt, du er svak alene, men i flokk er det større sjanse for å overleve.

Jeg vet hva jeg snakker om, har bodd her i opptil flere år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Den yngste lillesøsteren min på 5 år (skikkelig attpåklatt da jeg er 20 og den andre søsteren min er 17) er så utrolig lik på meg når jeg var liten :love: Hun gjør og sier så utrolig mye artig som jeg kjenner meg igjen i, i tillegg til at hun ligner veldig på meg og. Det er så utrolig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått klipt mæ, har skrevet to autografer til to småjenter (prøvde å si at jeg ikke var den de trodde jeg var, men de trodde jeg løy), hatt ei kjapp treningsøkt, PCR-reaksjonen gikk awesome og praktisk talt uten kontaminering.

Føler meg generelt veldig bursjikos :D

Hvem trodde de at du var? :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...