Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har mottatt nytt apparatur for å kommunisere med venner og bekjente, en LG Nexus 5 for å være presis. Jeg visste at det egentlig var over og ut for den tidligere telefonen etter at jeg mistet den i bakken under formiddagsfyll en solskinnssdag i november, men nå som den ikke vil koble seg på 3G-nettet, ringe ut, sende meldinger og blir varmere enn Merkur, da var det jaggu på tide med en ny en gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fortuity.

1) Da jeg åpnet postkassen i dag så var det ikke én eneste regning å finne; kun nyhetsbrev fra Røde Kors og et håndskrevet brev. Det alene er en skikkelig gladnyhet; men når håndskriften tilhører mormor.. Ja - da er dagen straks komplett. :happy:

2) Jeg klarte endelig å manne meg opp til en hårklipp, og i overkant av 20 cm senere så har jeg nå en 'normal' lengde på håret.

post-30998-14440969773286_thumb.jpg

#Såmyegledepåsålitetid.

post-30998-14440969772677_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Da jeg åpnet postkassen i dag så var det ikke én eneste regning å finne; kun nyhetsbrev fra Røde Kors og et håndskrevet brev. Det alene er en skikkelig gladnyhet; men når håndskriften tilhører mormor.. Ja - da er dagen straks komplett. :happy:

2) Jeg klarte endelig å manne meg opp til en hårklipp, og i overkant av 20 cm senere så har jeg nå en 'normal' lengde på håret.

[ATTACH]132251[/ATTACH] [ATTACH]132252[/ATTACH]

#Såmyegledepåsålitetid.

Orange sensur, hårklipp approved :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aah, nyvoksede legger! Fikk ånden over meg og laget voks i dag morges. Og jeg har nyvasket sengetøy klart, så jeg kan bare glede meg til å legge meg i kveld nysdusjet, med nyvoksede legger og nyvasket sengetøy.

laget voks? hvordan? oh, nå ble jeg nysgjerrig, vil prøve!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...