Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg har ikke noe liv. Derfor bruker jeg lørdagskvelden på å gi katten min kattehasj (eller kattemynte om du vil). Hun blir helt koko i noen minutter. And repeat.

Haha. det bruker jeg også å gjøre:P

(mora mi fant engang en liten zip-plastpose med kattemynte i, hun var mildt sagt hysterisk, trodde at jeg var blitt narkoman:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe liv. Derfor bruker jeg lørdagskvelden på å gi katten min kattehasj (eller kattemynte om du vil). Hun blir helt koko i noen minutter. And repeat.

Haha. det bruker jeg også å gjøre:p

(mora mi fant engang en liten zip-plastpose med kattemynte i, hun var mildt sagt hysterisk, trodde at jeg var blitt narkoman:p)

:lurking:

Jeg har en del gram til overs i ei kjøkkenskuff, hvis dere vil kjøpe...

:lurking:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker det? Kjøpte cat nip når jeg bodde i California, og kattene gikk bananas. Når jeg har kjøpt her hjemme, har ikke kattene reagert noe større?

Dårlig kvalitet på den her hjemme, ass..:meh:

Kjøper alltid i utlandet!

Må passe på å ha den i en tett beholder, for den er visst uinteressant helt uttørka:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig kvalitet på den her hjemme, ass..:meh:

Kjøper alltid i utlandet!

Må passe på å ha den i en tett beholder, for den er visst uinteressant helt uttørka:p

Den jeg har hatt det moro med i kveld er ganske tørr nå, og pusen blir vill og gal. Om jeg gir henne en runde til senere kan jeg prøve å filme djevelskapen. Katter reagerer forskjellig på kattemynte. Noen reagerer ikke i det hele tatt. Kanskje kattene til TEW bare reagerer på frisk kattemynte.

Jeg måtte google litt for å finne ut om jeg er dyreplager. Men jeg er ikke det sier internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...