Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

laget voks? hvordan? oh, nå ble jeg nysgjerrig, vil prøve!:-D

8 deler sukker

1 del vann

1 del sitronsaft

Varm opp sakte til oppkok, skru ned varmen og la det småputre (uten at det svir seg) i en god halvtime. Rør ofte. Kjøp strips og applikator på ebay. Vips! Superbillig hårfjerning.

EDIT:

Du trenger slike og slike (det finnes billigere strips, men jeg liker disse godt). Om du lar blandingen putre lenge nok behøver du ikke strips eller applikator i det hele tatt, da smører du på og river av med hendene - men det er litt enklere med strips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 deler sukker

1 del vann

1 del sitronsaft

Varm opp sakte til oppkok, skru ned varmen og la det småputre (uten at det svir seg) i en god halvtime. Rør ofte. Kjøp strips og applikator på ebay. Vips! Superbillig hårfjerning.

EDIT:

Du trenger slike og slike (det finnes billigere strips, men jeg liker disse godt). Om du lar blandingen putre lenge nok behøver du ikke strips eller applikator i det hele tatt, da smører du på og river av med hendene - men det er litt enklere med strips.

Wow.

Så kan man smelte det igjen etterpå - sile av håret - helle oppi 2 deler fløte og vips; sitron karameller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 deler sukker

1 del vann

1 del sitronsaft

Varm opp sakte til oppkok, skru ned varmen og la det småputre (uten at det svir seg) i en god halvtime. Rør ofte. Kjøp strips og applikator på ebay. Vips! Superbillig hårfjerning.

EDIT:

Du trenger slike og slike (det finnes billigere strips, men jeg liker disse godt). Om du lar blandingen putre lenge nok behøver du ikke strips eller applikator i det hele tatt, da smører du på og river av med hendene - men det er litt enklere med strips.

Mulig jeg må prøve dette! Dog litt skremmende, høres jo ut som den massen man limer sammen pepperkakehus med, og hvem har ikke klart å brenne seg på denne seige greia når man var liten:confused:

Og, setter det seg ikke fast på huden? litt redd for å bli brent, og ha "pepperkakehuslim" som flår leggene mine levende:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg må prøve dette! Dog litt skremmende, høres jo ut som den massen man limer sammen pepperkakehus med, og hvem har ikke klart å brenne seg på denne seige greia når man var liten:confused:

Og, setter det seg ikke fast på huden? litt redd for å bli brent, og ha "pepperkakehuslim" som flår leggene mine levende:p

Du skal ikke varme det så lenge at det blir knekk. Og det må stå en stund før du kan begynne å smøre det på huden ;-) Om du vil kan du helle det over i plastbokser med lokk og sette i kjøleskapet, og bare varme i mikroen når du er klar for hårfjerning! Det setter seg ikke fast på huden i det hele tatt :-) Om du har voksrester på huden bruker du bare en strips eller en voksklump og "klapper den bort". Om du har bittelitt kliss igjen vasker du med vann, og VIPS. Bortevekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioioi! dagen gikk brått fra super til FANTASTISK! fikk melding fra kjæresten om å ringe et telefonnummer... litt snodig, men man må jo bare gjøre som man får beskjed om. Og joda, i andre enden av røret var det et SPA som kunne fortelle meg at jeg har et gavekort liggende der.

Fantastiske mannebeinet! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioioi! dagen gikk brått fra super til FANTASTISK! fikk melding fra kjæresten om å ringe et telefonnummer... litt snodig, men man må jo bare gjøre som man får beskjed om. Og joda, i andre enden av røret var det et SPA som kunne fortelle meg at jeg har et gavekort liggende der.

Fantastiske mannebeinet! :love:

IMPREGNERT!

Dagens glade:

Jeg og har blitt skjemt bort i dag :) Dagen begynte BRA

wink.gif,

også fikk jeg dra på Kicks og kjøpe ny sminke, siden jeg er tom. Det ble fundation, rensesåpe, dekkstift, fuktighetskrem og en krem til leppene :love:

Etterpå skal jeg ned på KK og trene for første gang alene.. Vet ikke om det er dagens glade eller ikke :bag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fortuity.

Okei.. Husker dere verdens beste storebror som var på overraskelsesbesøk her om dagen?

Vel, han kom en tur igjen, og med seg hadde han den mest fantastiske gaven noensinne; billett og reisepenger for å besøke min bestevenninne - i England. Altså.. Nevnte jeg at han er verdens beste? <3

post-30998-14440969897106_thumb.jpg

post-30998-14440969900274_thumb.gif

Jeg fikk beskjed om å ikke åpne gaven før jeg var vell hjemme, men som jente så har jeg selvsagt en godt utviklet intuisjon, og fikk en følelse av hva innholdet kunne være før jeg i det hele tatt åpnet den. Jeg gråt derfor hele trikketuren hjem, og gikk over til å dø i det øyeblikket jeg kom inn døren, åpnet gaven, og mine mistanker ble bekreftet.

#DagensUkensMånedensÅrets&LivetsGlade.

post-30998-14440969897784_thumb.gif

post-30998-14440969899486_thumb.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...