Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Dårlig kvalitet på den her hjemme, ass..:meh:

Kjøper alltid i utlandet!

Må passe på å ha den i en tett beholder, for den er visst uinteressant helt uttørka:p

Kjøpe i utlandet? er det ikke en viss fare for at man kan bli tatt til side om tollere eller liknende finner en liten pose med grønt i kofferten? Sikkert ikke noe problem, det er jo ikke ulovlig, men jeg hadde sikkert likevel hatt utstrålingen til en stressa smugler fra det øyeblikket jeg hadde lagt en slik pose i kofferten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpe i utlandet? er det ikke en viss fare for at man kan bli tatt til side om tollere eller liknende finner en liten pose med grønt i kofferten? Sikkert ikke noe problem, det er jo ikke ulovlig, men jeg hadde sikkert likevel hatt utstrålingen til en stressa smugler fra det øyeblikket jeg hadde lagt en slik pose i kofferten.

De må nå bare ta folk til sides, men de kommer ikke noe langt med det, det er en fullt lovlig substans:P

Catnip lukter fint lite for oss mennesker, så jeg sier bare stakkars den dotten av en toller som hisser seg opp over cat nip...:rolleyes::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt i nesten fem timer på kafé med to venninner i dag. Tiden fløy virkelig, og vi har aldri hatt en så hyggelig og spennende samtale noen sinne og det sier litt ettersom vi har små hyggelige samtaler hver eneste dag. Hadde en tung dag i går og har følt meg ensom en stund, men nå føler jeg meg så utrolig mye bedre. Dessuten ble jeg kjørt hjem av min bror som jeg ser så sjeldent, føler meg som en klump av sosialisering og kjærlighet i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må nå bare ta folk til sides, men de kommer ikke noe langt med det, det er en fullt lovlig substans:p

Catnip lukter fint lite for oss mennesker, så jeg sier bare stakkars den dotten av en toller som hisser seg opp over cat nip...:rolleyes::p

Hehe, sant. Det er nok bare jeg som er hysterisk redd for å bli stoppet på sånt:P er akkurat likedan når det kommer til politikontroller og liknende. Og når jeg går/kjører gjennom slike kontroller reagerer kroppen min med å se mest mulig skyldig ut...:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sant. Det er nok bare jeg som er hysterisk redd for å bli stoppet på sånt:p er akkurat likedan når det kommer til politikontroller og liknende. Og når jeg går/kjører gjennom slike kontroller reagerer kroppen min med å se mest mulig skyldig ut...:p

Du er nok ikke alene om det!:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe liv. Derfor bruker jeg lørdagskvelden på å gi katten min kattehasj (eller kattemynte om du vil). Hun blir helt koko i noen minutter. And repeat.

Har du prøvd Klorin? Mine cats blir temmelig fjerne hver gang jeg vasker badet/toalettet med klorin, ligger på rygg og ser på.... gudene vet hva:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Har ingen planer i dag - så jeg kan leke meg litt på kjøkkenet, lese Gert Nygårdshaug, bruke lang tid på dusj og hårvask, vaske huset og rulle rygg + hamstrings :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...