Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

tror at jeg nailet kjemitentamen i dag (-: har hvertfall en utrolig god følelse.

+ at jeg har Pt-time i morgen og gleder meg helt utrolig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med fremføring i geo.

Var ganske frekk i essayet mitt, der jeg ganske direkte påpekte at naturhistorisk museum har tatt feil... (og da professoren min er han som har vært "ansvarlig" for fossilet, så var jeg "litt" skeptisk)

Fikk A

Hva har de gjort feil? Og er naturhistorisk museum å anbefale? Har ikke vært der på 15 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla om at en utdødd skilpaddeart var plassert i feil slekt, og at ved å se på kjevestruktur og skallform så kunne man se at den tilhørte en annen slekt:)

Jeg vil alltid anbefale naturhistorisk museum

(men vil også hviske at det hjelper å være litt mer enn gjennomsnittlig interessert i dyr og planter. Men det å dra innom for å se Ida vil det alltid være verdt. Og zoologisk har en litt halvkul hodejeger-utstilling)

Hvis man kan få en guide, så er det også absurd hjelpsomt... for de kan som regel si en del mer enn bare det ganske tørre som står på plakater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Jeg spiser mer, men lårene mine har krympet litt og det virker som om midjen har mistet 0.5cm også! + at jeg har blitt sterkere. <3overskudd<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...