Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Haha min dagens vil vel for de fleste virke smålig, men jeg ble kjempefornøyd da jeg skulle spise frokost og så mamma hadde kjøpt inn mer vita hjertego' leverpostei i går :hungry: Jeg har sykt lyst på leverpostei på lavkarbobrødet mitt til hvert måltid nå. Tror det er mitt go-to pålegg. Blir aldri lei av leverpostei og agurk :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

PT'n som lærte meg støt i går ringte akkurat, og lurte på hvorfor jeg betalte for timen jeg hadde. Jeg sa at jeg betalte fordi .. ja, det koster å ha en PTtime? Og da sa han at han ville gi meg timer, så jeg får en på torsdag og en neste uke. Vet ikke hvorfor, men ble sykt glad akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Betalte på elixia etter timen min fordi jeg antok at jeg skulle gjøre det - så, sånn sett, var det jeg som bare antok det, for vi hadde aldri snakket om en betaling, hehe. (: Men da blir det hvertfall to timer til, og det er jo supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...