Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en fin sang! :p Liker den, selv om jeg syns Katy Perry kan drite i å lage sanger om Russel Brand nå.

Om Taylor Swift kan basere karrieren sin på passivaggressive låter om eksene sine, kan vel frøken Perry lage en låt eller to om Messias, eh, Brand.

Og jeg veit jeg ikke er i målgruppa, men den låta er helsikkes irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bodø har faktisk en ganske aktiv klubb! Vi trener ute nesten hele året og kan derfor kalle oss Bodø Barbarians (været i Bodø er barbarisk året rundt.) Spiller du?

Kult! Union eller leauge?

Jeg spiller ikke. Jeg spilte da jeg gikk på college i USA (flanker), men forsøker å få med meg internasjonale kamper på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult! Union eller leauge?

Jeg spiller ikke. Jeg spilte da jeg gikk på college i USA (flanker), men forsøker å få med meg internasjonale kamper på nett.

Union
(y)
Bodø gikk over fra league nå i høst. 7s er blitt det nye store i Norge nå!

Så kult! Du burde jo ta opp rugbyen da! Spiller selv winger/center og fly half nå. Jobber meg innover på banen siden jeg spilte winger i fjor, men innså jeg har mer og gi og flere taklinger å ta. Tror det er finale 30.nov i Rugby World Cup, så den må du få med deg
;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Union
(y)
Bodø gikk over fra league nå i høst. 7s er blitt det nye store i Norge nå!

Så kult! Du burde jo ta opp rugbyen da! Spiller selv winger/center og fly half nå. Jobber meg innover på banen siden jeg spilte winger i fjor, men innså jeg har mer og gi og flere taklinger å ta. Tror det er finale 30.nov i Rugby World Cup, så den må du få med deg
;)

Virker jo som sevens blir stadig mer populært på verdensbasis også.

Er dessverre ikke et rugbylag i drammen enda (tror jeg) og det er kanskje like så greit... hehehe.

Er det sevens-finale nå i slutten av november?

Teller mest ned til ABs siste kamp i år, mot Irland. Ser ut til at det kan bli en "perfekt" sesong for gutta i svart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo som sevens blir stadig mer populært på verdensbasis også.

Er dessverre ikke et rugbylag i drammen enda (tror jeg) og det er kanskje like så greit... hehehe.

Er det sevens-finale nå i slutten av november?

Teller mest ned til ABs siste kamp i år, mot Irland. Ser ut til at det kan bli en "perfekt" sesong for gutta i svart :D

Finalen er i league (heia New Zealand!) League er fremdeles det du lettest finner på tv, men håper 7s kommer etter og blir like populært der. Å se AB spille er helt konge. Hakaen deres er skremmende bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finalen er i league (heia New Zealand!) League er fremdeles det du lettest finner på tv, men håper 7s kommer etter og blir like populært der. Å se AB spille er helt konge. Hakaen deres er skremmende bra :D

NZAB dominerer jo fullstendig, enten det er leauge, union, sevens eller hva det skulle være.

Drømmen er å komme seg til Eden Park en dag og se de spille på hjemmebane.

Var på Super Rugby-kamp i Cape Town for mange år siden, Stormers vs Hurricanes, og Umaga var jo en del av Hurricanes-laget den gangen. Stor stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NZAB dominerer jo fullstendig, enten det er leauge, union, sevens eller hva det skulle være.

Drømmen er å komme seg til Eden Park en dag og se de spille på hjemmebane.

Var på Super Rugby-kamp i Cape Town for mange år siden, Stormers vs Hurricanes, og Umaga var jo en del av Hurricanes-laget den gangen. Stor stas.

Da har vi samme drøm. Bare å se rugby fra en stadion og ikke måtte streame på nett, hadde vært et ønske gått i oppfyllelse. Heldig du er som har fått oppleve noe sånt. Sikkert mye trøkk på tribunen under rugbykamper! :D

Denne er ikke så ille heller, selv om det ikke er NZAB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi samme drøm. Bare å se rugby fra en stadion og ikke måtte streame på nett, hadde vært et ønske gått i oppfyllelse. Heldig du er som har fått oppleve noe sånt. Sikkert mye trøkk på tribunen under rugbykamper! :D

Denne er ikke så ille heller, selv om det ikke er NZAB.

Det var skikkelig trøkk ja. Over 50 000 på tribunen.

Neste VM, i 2015, skal jo være i UK, så det er muligheter ;-)

Det er jo utrolig gøy når stillehavsnasjonene møtes, Fiji, Tonga, Samoa, NZ, med åpningsritualene de har.

And on a related note, pleier å kjøpe landslagstrøye når jeg er i en rugbynasjon. Nå er min 10 år gamle Springboks-trøye som et telt, så jeg har bestilt en ny. Går fra XL til M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...