Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Det var skikkelig trøkk ja. Over 50 000 på tribunen.

Neste VM, i 2015, skal jo være i UK, så det er muligheter ;-)

Det er jo utrolig gøy når stillehavsnasjonene møtes, Fiji, Tonga, Samoa, NZ, med åpningsritualene de har.

And on a related note, pleier å kjøpe landslagstrøye når jeg er i en rugbynasjon. Nå er min 10 år gamle Springboks-trøye som et telt, så jeg har bestilt en ny. Går fra XL til M.

Ja, det hadde vært fett å få med seg. De har også en egen rugbybutikk i London ;) Hadde bare fotball vært halvparten så underholdende i åpningen og ellers i spillet...

Har du gått ned mye i vekt siden du har gått fra XL til M? Vurderer å bestille en NZAB trøye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det hadde vært fett å få med seg. De har også en egen rugbybutikk i London ;) Hadde bare fotball vært halvparten så underholdende i åpningen og ellers i spillet...

Har du gått ned mye i vekt siden du har gått fra XL til M? Vurderer å bestille en NZAB trøye :D

Ja, du har bl a en på Carnaby St. Men de fleste større sportsbutikker har noe rugbyutstyr, trøyer, baller, sko, shorts.

Om du noensinne drar til Paris er det en meget ok rugby-butikk der også, boutique rugby vis a vis Montmartre

Trenger en ny NZAB-trøye også, men den ønsker jeg meg til jul ;-)

Ja, har gått ned en del. Rundt 30-40 kg tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært fett å få med seg. De har også en egen rugbybutikk i London ;) Hadde bare fotball vært halvparten så underholdende i åpningen og ellers i spillet...

Har du gått ned mye i vekt siden du har gått fra XL til M? Vurderer å bestille en NZAB trøye :D

Siden tråden heter dagens glade, og du nevner Bodø Barbarians, London og rugbybutikk. Reiser over dit på torsdag, høres ut som en butikk som kanskje bør oppsøkes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden tråden heter dagens glade, og du nevner Bodø Barbarians, London og rugbybutikk. Reiser over dit på torsdag, høres ut som en butikk som kanskje bør oppsøkes :D

Det burde du! Nå ble jeg misunnelig her!

Må legge til noe i min "dagens glade" post; har funnet ut at det fins folk i Norge med interesse for rugby bortsett fra dem som spiller! Det er ikke hver dag det skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg mangler fire selv, og så er jeg ferdig med mine 7 (pluss oppgave).

Heldigvis får jeg alle fire på en uke. Lykke...

Heldige du!!! o-o

Crazy, vet jeg ikke om jeg hadde klart. For ett år siden hadde jeg tre eksamener og synes det var et helvete. På en annen side var det ganske hyggelig med 10-15 studiepoeng og kun fire timers eksamener, i motsetning til 60 poengers og 2 x 6t...

Oh joy, skal aldri ha eksamen igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Trente frivendinger og en PT som holder på med sånnt sa at det så bra ut, og hjalp meg litt. Så avtalte vi en time neste uke sånn at jeg kan bli bedre, + at han hjalp meg litt nå. Og jeg økte i vendinger. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...