Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist ukes-glade:

Løpetur i skogen på kvelden. Mørk og vått. Trodde jeg var alene.

Musikk i ørene - random spilleliste. Masse energi og overdose av endorfiner.

The Fox begynner å spille, og jeg synger med. HØYT. av hele mitt hjerte. HELE sangen, nesten.

Rett før siste 30 sec kjenner jeg en hånd klappe meg på skulderen - så jeg skvetter til og drar ut ørepluggene.

Ved siden av meg løper det nå en mann, som sier; "Kan du være så snill å holde opp?"

Jeg tror jeg hadde veltet om av latter om jeg plutselig hadde hørt "Ring-ding-ding-ding-dingeringeding!" komme fra ei løpende jente i en mørk skog :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Jogget rundt 6km, vil jeg anta, med Thomas i dag - og stoppet kun litt en gang på slutten etter å ha spurtet en bratt bakke. Fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fantastisk dag! Vært på anatomisk lab og tatt/sett/undersøkt diverse organer. Det var så gøy!

+ Gjennomført mitt første fremlegg siden tiendeklasse uten å hyperventilere, svikte i beina eller spy. Det var helt PYTON, men jeg gjennomførte knallrød i fjeset. Det er en start.

Og før dette fikk jeg inn en grei treningsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...