Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Var på reunionsfest med folka fra vgs-klassen, det var veldig hyggelig. Ble jævlig stygt utover kvelden, men det er jo alltid flott å våkne dagen derpå med penger, lommebok og nøkler på nattbordet.

Ellers fikk jeg en stor jernpanne helt gratis, og det eier siden de som regel koster en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og ser på tvprogram om fedmekirurgi. Og innser at selv om jeg sliter med 10 kg igjen til normalvekt (som det ser ut som jeg aldri greier å nå), så er jeg fantastisk heldig som greide å snu om på livet mitt da jeg veide 115 kg og gikk ned over 35 kg på egen hånd. Så dagens glade er at jeg akkurat nå greier å se hvor heldig (og flink!) jeg har vært i stedet for å grave meg ned i surmuling over det jeg ikke har fått til.(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på tvprogram om fedmekirurgi. Og innser at selv om jeg sliter med 10 kg igjen til normalvekt (som det ser ut som jeg aldri greier å nå), så er jeg fantastisk heldig som greide å snu om på livet mitt da jeg veide 115 kg og gikk ned over 35 kg på egen hånd. Så dagens glade er at jeg akkurat nå greier å se hvor heldig (og flink!) jeg har vært i stedet for å grave meg ned i surmuling over det jeg ikke har fått til.(y)

Nettopp!

Jeg tenkte på dette selv her om dagen. Selvom jeg fortsatt har en del igjen, har man kommet langt.

Jeg tror det er utrolig viktig for oss som har gjennomført og gjennomfører en livstilsendring at vi av og til stopper opp og ser opss tilbake for å innse hvor forbaska angt vi har kommet, i stedet for å hele tiden fokusere på det som er igjen!

Liker ganger ti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...