Gjest QueenWinther Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 Her ble det mye glad-posting, men .. JEG SKAL TIL TOKYO! fikk det i bursdagsgave herregud. noen som har erfaring med sterk nøtteallergi i japan? eller, rett og slett kommunikasjon ang slike ting på engelsk? Siter
poyekhali Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 Her ble det mye glad-posting, men .. JEG SKAL TIL TOKYO! fikk det i bursdagsgave herregud. noen som har erfaring med sterk nøtteallergi i japan? eller, rett og slett kommunikasjon ang slike ting på engelsk? Grattis med dagen Siter
Afterall Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 Her ble det mye glad-posting, men .. JEG SKAL TIL TOKYO! fikk det i bursdagsgave herregud. noen som har erfaring med sterk nøtteallergi i japan? eller, rett og slett kommunikasjon ang slike ting på engelsk? Gratulerer! Er foreldrene dine julenissen i forkledning? Macbook pro OG Japan-tur? FatUnicorn 1 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 Gratulerer! Er foreldrene dine julenissen i forkledning? Macbook pro OG Japan-tur? Macbooken fikk jeg av mamma og pappa, men turen til Japan får jeg av bestevennen til mamma, som er som en tante for meg! Siter
runforit123 Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Det er helg. Need i say more? :happy: Thiasthias, Shenjing, kimmern78 og 2 andre 5 Siter
SlayerDad Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 hvert øyeblikk jeg kikker på dattera mi... LeanMachine, melis1988, FatUnicorn og 4 andre 7 Siter
FatUnicorn Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 hvert øyeblikk jeg kikker på dattera mi... Tror dette er et av de beste innleggene i denne tråden. melis1988, Sol, Shenjing og 1 annen 4 Siter
SlayerDad Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Tror dette er et av de beste innleggene i denne tråden. Awwww, takk, takk FatUnicorn 1 Siter
LeanMachine Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Ultralyden viste at jeg hverken har tvillinger eller en monstersvær baby <3 Alt er bra, og nå kan ingenting ødelegge dagen min. Gleder meg til vi blir 4 SlayerDad, Tina360, Sportylight og 4 andre 7 Siter
Stine smurfine Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Ultralyden viste at jeg hverken har tvillinger eller en monstersvær baby <3 Alt er bra, og nå kan ingenting ødelegge dagen min. Gleder meg til vi blir 4 Gratulerer!!!! Så moro! :happy: LeanMachine 1 Siter
Afterall Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Pris for to netter på hostel midt i Vilnius: 160 kr melis1988, LeanMachine, Shenjing og 4 andre 7 Siter
runforit123 Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Akkurat lagt bak en herlig lørdags joggetur på en mil, er nydusjet og opplagt, skal lage meg proteincookies og på kino og se Riddick i kveld Perfect Saturday!!!! Afterall 1 Siter
Isa24 Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Jeg har allerede nå i dag kommet i gang med ex.phil eksamenen min Juhuu, ikke noe siste-liten-start! Afterall 1 Siter
Thombr86 Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Sjokolade, marsipankake, potetgull, snickerskake... Bursdagsferinger er digg! Uansett om det ikke er min ^^ Afterall og FatUnicorn 2 Siter
LeanMachine Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Fikk akkurat vite at min kjære søster har tenkt å holde babyshower for meg Å herlige runforit123 1 Siter
isadres Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Kan ikke legge meg før Ylvis når 7mill. Dette lukusproblemet tilsier at jeg koser meg og at ting kunne vært så mye værre. Shenjing 1 Siter
Tina360 Skrevet 8. september 2013 Skrevet 8. september 2013 Halvveis <3 Gratulerer med halvveis! LeanMachine 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.