Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter helgens resultater skulle jeg ikke hvile på mine laurbær så jeg dro på thai-boksing før submission wrestling treningen. Ble der observert av klubbens leder som stanset meg i døren etter gjennomførte treningsøkter og sa til meg "du skal gå MMA!" Tror jeg aldri har glist så mye som nå. Det er akkurat det jeg ville, har bare ikke turt å spørre før. Treningsplan skal settes opp etter påske :D jeg er klar for nye utfordringer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter helgens resultater skulle jeg ikke hvile på mine laurbær så jeg dro på thai-boksing før submission wrestling treningen. Ble der observert av klubbens leder som stanset meg i døren etter gjennomførte treningsøkter og sa til meg "du skal gå MMA!" Tror jeg aldri har glist så mye som nå. Det er akkurat det jeg ville, har bare ikke turt å spørre før. Treningsplan skal settes opp etter påske :D jeg er klar for nye utfordringer!!!

Så utrolig fett!!!! Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens glade nr 1. hcl er hjemme for en liten uke og det var godt å se besteveninna si igjen!

Dagens glade nr 2: Etterlengtet pers i benkpress. 50 kg 2x2 ! Gleder meg til jeg klarer mer!

Dagens glade nr 3: Dette er i ovnen nå. Oksestek med rotgrønnsaker, potetpure og saus!

[ATTACH]96954[/ATTACH]

post-2686-14440932199548_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade 1: Jeg er utrolig glad for å være ferdig med NM i benkpress!

Dagens glade 2: Jeg har hatt en fantastisk flott dag på Mølen, Vestfold. Nydelig vær og fantastisk godt selskap!

Dagens glade 3: Jeg har endelig fått ta del på en håndbakøkt igjen! Har i for lang tid vært redd for å bli skadet før NM i benkpress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årets lammelår ligger å godgjør seg i stekeovnen på 90*C!

Dette skal ta sin tid, men gudbedre det skal bli mørt! :D

(ja, mine gleder kommer lett fra mat :D)

Og der har det ligget i 6 timer i stekeovnen, hviler forsiktig i alufolie nå, mat om ikke lenge :D

Serveres med potetbåter, brokkoli, blomkålmos og en god saus :)

894676_10151327000321555_1793940821_o.jpg

Tenner ikke påkrevd, mørt som f! :D

:happy: <-- Trynet mitt etter 600g lam, 500g poteter, 200g blomkål, 70g brokkoli og en desi saus ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...