Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Regner med det lever opp til forventningene. Har ikke vært der før så kom gjerne med tips om du har noen og vil dele!

Nå vet jeg ikke når på året dere skal reise, men High Line Park er et ganske stilig sted: rett og slett en park de bygde på gamle jernbanespor som lå over deler av byen. Fin plass å ta en is i varmen og sånt^^

Image Galleries | Friends of the High Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått en ny pave i kveld! Verdens pedofile har fått en ny åndelig leder, og denne gangen er han ikke nazist, jippi!

Derimot er han argentiner,

Tja, er du så sikker på det?

Mange gode tyskere som pakket snippesken og dro sønnafor da den røde armé nærmet seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite at jeg vant 1000kroner i går pga en kundeundersøkelse jeg har deltatt på.. Ooog i dag fikk jeg gavekortet mitt! :D:D Så var det bare å finne ut om det går an å splitte delekortet på flere butikker eller om jeg peiser alt ut på cdon.com :lol::D Men litt deilig og endelig ha et luksusproblem for engangs skyld! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er dagens glade :D

[ATTACH]94724[/ATTACH]<33

Måtte bare dele henne med verden :love:

PS. dette er alltid moro, gjett hvor gammel hun er ;P

Fin! Med tanke på at jeg har en hund som er snart 12 år og ser ut som en valp gjetter jeg at den er 10 år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte dagens gladeste i dag.. Var i stallen og stelte den drektige hoppa.. Også la jeg øret inntil og kunne høre skikkelig tydelig hjerteslag inni magen :D Ble helt fortryllet, og jeg har kommet meg greit "inn" i hester igjen etter kort tid.. Vidunderlig! :D:D Også har jeg fått et liv.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...