Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dratt tilbake til hjembyen for ferien, og gikk til det lokale treningsstudioet i dag for å skaffe meg et trettidagerskort. Ikke bare kosta det 250 kroner mindre enn forrige gang, men det inkluderte også et gullkort, sånn at de studentene som er hjemme for ferien skulle få valuta for penga. AWESOME. Jeg kan trene på søndager og etter stengetid og på lille julaften om jeg vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på gymmet: Hvordan har du klart å få sånn rumpe?

Meg: Det spørs hva du mener. Syns du den er fin så er svaret knebøy, makrløft og jokking med vekter det som er korrekt. Syns du den er feit så er svaret: Mat.

Du må jo ta det som et kompliment! :)

Min glade: Ferdig med eksamen, juleferie, killer treningøkt idag og første dag på jobben i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SlettetBruker3
[ATTACH=full]79810[/ATTACH][ATTACH=full]79811[/ATTACH][ATTACH=full]79812[/ATTACH]

Julekaker, kaffemaskin+cappuccino, ryddig klesskap (var et bomberom), av med reggisen oppe og livet er herlig

:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med bakinga! :D:D Fylt opp frysern med, lussekatter, boller, kanelkake, kanelsnurrer, rundstykker :D I dag ble det sjokoladepeanøttkjeks (ble litt vel mye peanøtter men funker) :lol: også brød :D Jeg digger at jeg ikke er på PSMF lenger ass.. Livet smaker plutselig veldig mye bedre! Også får jeg besøk også er det snart jul... Også er jeg bare happycamper :D:joyful::happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens glade er at det er årets egenpleietid i dag. Hver lille julaften er MIN dag som settes av til ting jeg aldri har tid til ellers.

  • Lese: Tidligere har det vært en Harry Potter-bok per år, men det er jo ikke allverdens med bøker i den serien. Så nå må jeg finne andre godbiter. Årets bok er Opptegnelser fra et kjellerdyp (Dostojevskij).
  • Lego. Av typen technic. Dette gjøres selvsagt i senga for å få skikkelig dritungefølelse.
  • Bade. Jeg har aldri tid eller tålmodighet til å slappe av med et bad, bortsett fra på lillejulaften. Da tar jeg med meg magasiner av typen hjernedøde, øl og musikk og ligger til jeg blir rosin.

Satser på at dere får en like glad dag som meg:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nemlig ute i natt, og der møtte jeg på en noen som skulle gi meg ett veldig gledelig øyeblikk, det er sånne ting som gir motivasjon til holde ut i øyeblinkk hvor ting kan bli tunge og vanskelige å gjennomføre.

Jeg møtte nemlig på en av byens "byggegutta", en typisk sånn en som du automatisk tror kun bryr seg om seg selv og størrelsen på latsen og bicepsen, you get my drift?

Han kommer da bort til meg og sier "Du vet ikke hvem jeg er, men jeg har fulgt med på deg ei stund, og jeg må si at jeg er helt fantastisk imponert over deg. Du har stått på og resultatene dine er bare helt fantastisk. Du har gått ned minst 50-60 kg med ståpåvilje og mot. Det er helt sinnsykt at du har stått på der de alle de andre i samme situasjon ville gitt seg ved første kneik. Stå på, aldri gi dæ!"

Glemte å takke, så takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten: Siden jeg ikke trenger å gå på jobb fra 8-12 i morgen slik det har vært planlagt siden i oktober når vi fikk beskjed om at julaften er vanlig arbeidsdag, har jeg bestemt meg for å bruke noen av mine fire dobbelt betalte arbeidstimer som jeg får allikevel, til å trene. På julaften =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...