Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skal jeg også lære meg. Jeg kan nemlig gå opp i håndstående fra knestående, men så detter jeg sammen som en sekk siden jeg ikke klarer å stå på hendene ;)

Det gjorde jeg også, helt til jeg innså at det handlet om å holde spenn i hele kroppen og holde balansen. Det skal ikke mye "svinging" til før jeg detter helt ut av balansen, da er løpet kjørt og jeg ramler kadang i bakken:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakken min gikk gjennom tollen! Det var ikke noen ulovligheter i den, men det har vært clearance delay i SÅ mange dager! Ble nesten litt redd for at det skulle vært lagt til noe "rart" oppi der fra nettbutikken sin siden.

:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ille...kanskje jeg må godsnakke litt med Børge :D Er det noe handson der, eller er alt over nett?

Nei jeg måtte grave litt dypt i sparekontoen syns jeg, men med tanke på at det faktisk er Børge og at elixia tar 14000 for kom i form til sommeren opplegget sitt ( hørte jeg vertfall ) . Så er det jo latterlig billig, føler allerede jeg har fått noe utav det, selv om han ikke begynner å legge opp til meg før i neste uke har jeg allerede fått mange gode svar !

Du kan møte opp til pt timer , men det koster jo penger. For min del blir det litt langt å reise, selv om jeg bor i oslo. Men om ikke sender en jo bare inn film av øvelser etc og får feedback.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens glade er minnene etter gårsdagens moderator muscle up raid. Forvent dere at ALLE mannlige moderatorer kan mmuscle up innen ikke så alt for lang tid :D Kvinnene etter! WEIO!

Muscle up står på listen min etter human flag (snart i boks), front lever, knestående til håndstående...så regne med å få konkurranse. Om et år eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...