Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hahah, snakk om å undervurdere seg selv..:rofl: Har lenge gått å frykta å ta 50 kg i knebøy, av en eller annen merkelig grunn, så idag bestemte jeg meg at jeg skulle det. Også slo jeg til å tok 65 kg x 2!!! Etter at jeg hadde tatt 50 kg flere ganger, samme med 55 og 60.. Neste gang blir det å satse litt høyere med engang, så finner jeg ut hva jeg er god for :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk jobb i barnehagen 5 min unna huset mitt, starter med å jobbe fra 08:00 til 15:30 i morgen!

Åhh, jeg elsker barn - passer meg yppelig :wub:

Pluss at det er en barnehage som har fokus på at barna er mest mulig ute :D

Gleder meg!

savner å jobbe i barnehage selv. skal søke nå snart på stillinger til høsten ferdig utdanna barn og ungdomsarbeider nå til mai ;) Å jobbe med barn er utrolig morro og givende aldri en dag er lik <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok gjest ja :D Men det er helt i orden, jeg kunne ikke vært mer fornøyd :D Venninnen min fortjener bare det beste så jeg gleder meg så utrolig på hennes vegne :D (vel dems da egentlig) :p

Har faktisk aldri vært i bryllup før jeg :p Så blir veldig spennende :D

Så gøy! Kos deg masse i bryllup! :D Alle gode ønsker til henne og han! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...