Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Fikk skryt for markløften min av random bygger klokka 23.45 i kveld. Veldig hyggelig, selv om jeg må si at selv om jeg ikke er supertynn så betyr det ikke at jeg ikke kan ha god teknikk :p

Dagen glade 2; Veier 300 gram mindre enn i går morges, enda jeg har spist baccalao og sukkertøy i dag. Ikke så mange sukkertøy, men det ble en jafs mens vi sto og hadde varetelling :p

Annonse

Skrevet
  "Little Engine that Could skrev:
Jeg forsøkte akkurat en modifisert versjon Regzine 's pitabrød, og de var DEILIGE! Saftige, luftige og veldig god smak. Helt på høyde med "vanlig" brød, og dette kommer jeg nok til å bruke mye fremover :D

oppskrift? :rolleyes:

Annonse

Skrevet
  "Tor skrev:
Dagens glade er 10åringer som viser at barn skal være barn! :D

Utrolig flink!

Kjempeflink! 4åringen min likte å se han ta push-ups :D Mine har en greie for push-ups for tiden..:wub:

4-åringen tar 12 strake, 2-åringen løfter overkroppen.... og 1-åringen løfter på bleierumpa.:p

Skrevet
  "Little Engine that Could skrev:
Dagens glade for meg er at jeg nå har bevis på at inbody er bull - fikk en gratis analyse på trening i dag, og la oss si det slik at jeg NEKTER på at jeg er 6.8% ;)

Og jeg fant ut nå at fettprosent.no er tull :p Nekter å tro at jeg har 11,8% fett, også har jeg bare former på siden av magan og så vidt de to øverste rutene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...