Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

At mamma syntes 17 mai kjolen min var så fin at hun spurte om å få arve den når den blir for stor for meg, og det kan hun for den er allerede nesten litt for stor, så da fikk hun også en dagens glade xD

Skrevet

Jeg har kjøpt min første bil i dag:D:D Føler meg ordentlig jentete når jeg sier dette, men ble så forelsket i fargen:rolleyes:[ATTACH]31318[/ATTACH]

Også er det SOL ute for første gang på lenge:D Bra dag og ikke minst bra start på helgen!

post-3543-14440856986146_thumb.jpg

Annonse

Annonse

Skrevet
  "Little Engine that Could skrev:
Håper dere får mange fine kanttrimmere, og at madammen ikke finner ut om din mekaniske fetish :p

Sorry, bodd sammen i 17 år, alt for sent.

Men mekanisk leke = happy Espen, så det går greit.

Skrevet

Etter å ha søkt på 11 annonser uten og engang få en eneste mail tilbake, fikk jeg i dag mail om at jeg har fått SOMMERJOBB I TROMSØ! Hurra!!! Økonomien er redda og jeg kan slutte å ligge våken om nettene og bekymre meg for det, og kan nå heller bekymre meg for alle mine eksamener. Hurra :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...