Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TEACH ME!!!!

Ha på vekkerklokka kl seks og komme seg ut døra før halv sju. ha ferdigsmurt matpakke fra kvelden før:) Være stolt av seg selv og lese hele dagen. Klokka fem drar du hjem og gjør noe koselig! For eksempel lage boller som i dag! Viktig å ha noe å glede seg til :D Og ja det hjelper når mange medstudenter sitter over tolv timer hver dag. En liten dose konkuransseinnstinkt er alt som trengs! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jakt ned i smykkeskrinet mitt etter bunadssølvet fant jeg arven min etter min bestemor som døde for 17 år siden.

Ett gullsmykke, forlovelsesringen hennes og gulløredobbene. Har vært så tykk så gullsmykket har egentlig alltid gitt meg litt klaustrofobi, men nå passet det, så jeg tenker det blir søsterlig konfirmasjon på lørdag med bestemorsmykkene :) Det syns jeg passer seg på en slik dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så glad av å lese andre sine gleder her inne altså:D:D

Jeg er nettopp ferdig med å innrede soverommet mitt! Nyter synet nuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man nå bare kan ta steget fullt ut og innføre introduksjonskurs til religion og nynorsk, og så la folk få velge dem som valgfag selv, så er vi på rett vei. Å fjerne kirken fra papiret har null og niks å si så lenge vi er et påtvunget kristent samfunn...

så lenge vi ikke kødder med helligdagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Gi folk en ekstra ferieuke, så kan de ta den til jul, jol, hannukah, aruba, whatever...

Tror folk flest får feire helligdagene som tilhører deres livssyn.

Jeg liker dager med "plutselig" fri, i tilleg gir det god overtidsbetaling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men religøse helligdager hører jo ingen steder hjemme. Spesielt når man vil bli kvitt statsreligionen. Skulle vi hatt fri på alle helligdagene til alle religionene vi har i landet, så hadde vi fått Hellas-økonomi. Bedre å ha tradisjonsdager og andre merkedager (slik som frigjøringsdagen, som visstnok ikke er rød). Julaften også, men seriøst...1. og 2. juledag? Neh...ta ut ferie :)

Men nå skal jeg ikke off-topic-kuppe tråden lenger :p

ja det ble en liten digresjon. Men jeg er egentlig helt enig, det er mye annet vi heller burde feire. :)

uansett HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er seriøst superfornøyd med "såpehylla" jeg kjøpte til dusjkabinettet i går, det var så verdt hvert lille helvetessekund på Ikea. Har trengt en lenge og endelig står alt av såper og stæsj i hylla istedet for på gulvet i dusjen. Har stått å beundret dusjen min i flere minutter nå og smilt for meg selv over hvor ryddig og fint det ser ut :D Åh disse små gleder :D

Ja også det faktum at jeg er lykkelig over den flotte endringen livet har tatt i sunnere retning, den herlige følelsen av mestring og spenningen over å skal prøve PSMF snart:D Også er det sol, det er IKKE mandag og man skal til Storlien straks. I tilegg til at jeg er så heldig å ha ett hjem og penger nok til mat på bordet, en frisk unge og selv en god helse. Jepp, jeg er heldig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten en til. I går på Ikea gikk sønnen min undrende bort til ei ung dame i rullestol og spurte hvorfor hun ikke kunne å gå. Jeg følte for å synke gjennom gulvet, men etter noen sekunder innså han selv bommerten sin og gikk bort til henne igjen å ba om unnskyldning ! :) Jeg har oppdratt en flott gutt, ikke bare dagens glade eller årets glade, men livets glade :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

U wish:p Hvor mange av våre helligdager er hellige aka. kristne...?;) Jul, påske, pinse, kristi himmelfartsdag..

Som sagt ikke helt serriøs den kommentaren;) Men Kristendommen har forøvrig ikke første rett på Jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...