Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange ting!

Fremgang i øvelser og bedre fysikk

Se en bra film på tv.

At internetten funker så jeg kan sjekke fb.. (og nei, det er ikke facebook .. :p )

Når jeg får komplimenter

Når verdens herligste lille gullunge på snart 3 år kommer og gir mamma en kjempekos og et stort nuss og sier jeg er glad i deg <3 Priceless, ingen over og ingen ved siden av

Muskuløse, kjekke menn.. haha, så jeg vet jeg er på riktig sted atm xD

Og når jeg får nye klær. :D helst sko og kjoler :D

Og sist men ikke minst, når ting går min vei. Jeg vil ha det på min måte, fordi jeg er sta. Og jeg tror jeg alltid har rett ...

HAHA ;)

joggetur i altslags vær med god musikk på øret gjør meg glad :D

Etter joggeturen er det deilig med en god varm dusj!

Etter dusjen er det morgenkåpa spm gjelder :)

Da er det deilig å sette seg i sofakroken med et godt måltid :)

Etter det gode måltidet er det fantastisk deilig å legge seg, helst i nye sengklær; ingen nattesøvn er bedre når man legger seg nydusja i helt rent sengetøy :)

<3 denne tråden <3

Hyggelig å se at det norske folk har så mye å glede seg over her i livet!

Syns det er så bra å se at små ting kan gi store gleder.

Viktig å minne seg selv på disse tingene.

Syns vi skulle hatt thanksgiving også i Norge; slik at vi kunne frotse over en hel kalkun samtidig som man snakket om hva man er takknemlig for :):D:p

Annonse

Kaffe, god mat, god søvn, fine mennesker, latter, god helse, å være sykepleierstudent, god musikk, ryddig leilighet, å bli klødd på ryggen, nyvasket bil.. Jeg kunne fortsatt lenge! Finnes så mye fint her i livet :)

Jeg blir mest glad av

• barna og samboeren min
  • godt selskap med gode venner
  • en fin naturopplevelse
  • et godt måltid
  • å mestre noe nytt

men så gledes jeg av mye annet også, som jeg anser som mer sekundærbehov. Som f.eks. en bra film, få til flyt i svingene på motorsykkelen min + mye mer. :)

Annonse

Elsker å stå opp til ny dag, se smilet i min datters ansikt, hunden min som logrer fornøyd å frokosten roper på meg, spis spis spis, må ikke glemme mårenkaffen, disse tingene skaper grunnlag for en fantastisk dag for min del :)

Å gå til tannlegen og nok en gang få den eneste beskjeden jeg noen gang har fått på tannhelsesjekk: "Ingen hull!"

Åh, jeg pleide å få følgende beskjed hver gang jeg var hos tannlegen: "3000", "5000", en gang etter rotfylling: "7500". Så skiftet jeg tannlege og det ble heller "1800" osv. :D

Å sette seg i en varm SISU etter 19 timers patruljemarsj på truger i snøstorm og 40 minusgrader og med 50kg på ryggen, er desidert den mest magiske følelsen noen gang! Forsvaret tar knekken på deg i blandt! Men har også de største oppturene :D

Å endelig få tak i biografien til Arnold, 600 deilige sider og masse bilder :-D

Når praktiske ting begynner å falle plass på livsprosjektet om å starte ubåtutleie i karibien. Den gale ideen kommer trolig til å faktisk funke. Vissheten om at jeg mest sannsynlig aldri mer vil trenge å ha en vanlig dagjobb, men likevel ha full økonomisk frihet +++ . Oh yeah :)

Katten min <3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...