Gå til innhold

Brad Pitts treningsprogram (Fight Club)


Gjest protob

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Jester
"her inne ja" men jeg skjønner hva du mener ;) beklager hvis dere ønsker å bli større enn meg :) lykke til

Ja, må nesten snakke om "her inne" siden i diskuterer "her inne"

Men ja, du kunne kanskje vært tydeligere i starten med hva trådens formål var, bare et lite tips. Og uansett vil jeg anbefale deg på det aller sterkeste å ikke følge det Brad Pitt programmet, for du vil bare bli skuffa. Å trene likt som noen betyr ikke at du blir å se likedan ut eller få samme resultater. For å bli sånn Brad Pitt "tynnis" definert snakker vi å få et grunnlag av muskler gjennom skikkelig trening, så redusere fettprosenten :) IKKE ta 3x75 pushups

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest protob
Ja, må nesten snakke om "her inne" siden i diskuterer "her inne"

Men ja, du kunne kanskje vært tydeligere i starten med hva trådens formål var, bare et lite tips. Og uansett vil jeg anbefale deg på det aller sterkeste å ikke følge det Brad Pitt programmet, for du vil bare bli skuffa. Å trene likt som noen betyr ikke at du blir å se likedan ut eller få samme resultater. For å bli sånn Brad Pitt "tynnis" definert snakker vi å få et grunnlag av muskler gjennom skikkelig trening, så redusere fettprosenten :) IKKE ta 3x75 pushups

Jeg går vell litt i forsvarsmodus når 4 -5 voksne går imot hva jeg har skrevet ;) Nei, jeg følger ikke dette treningsprogrammet. Mitt program er laget av en trener på TALI treningssenter. Som sagt bare for å få markerte muskler, og senke kroppsfettprosenten. Kan jeg alikavel ta deadlifts ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Jeg går vell litt i forsvarsmodus når 4 -5 voksne går imot hva jeg har skrevet ;) Nei, jeg følger ikke dette treningsprogrammet. Mitt program er laget av en trener på TALI treningssenter. Som sagt bare for å få markerte muskler, og senke kroppsfettprosenten. Kan jeg alikavel ta deadlifts ?

HELT klart, deadlifts, eller markløft er en av de beste øvelsene å ta, uansett hva målet ditt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mente når halsen bare er 2 cm lang pga musklene er så store ;) beklager misforståelsen

trapz betyr mye om man vil ha en kul fysikk:) Råe trapz får nok folk flest ikke bare av markløft. Det må ofte prioriteres, eller så er det mange som har gode fra naturens side.

Mustet er at man må ha skuldre til det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som passer bedre i denne tråden enn å sitere kukerundtsyndrom-artikkelen oversatt av Kjetil...

12. Du vil se ut som Tyler Durden

Leangains-Intermittent-Fasting-vs-Brad-Pitt.png

Tyler Durden-looken; et resultat av knebøy, markløft, benkpress, chins og et fornuftig kosthold.

Alarmen går når jeg hører en klient si noe slikt. Det er ikke noe galt med å ha idealer å se opp til, men problemet er at et utsagn som dette ofte går hånd i hånd med verdens verste treningsrutine, gjerne en slags fjollete kardio-»pump ‘n’ tone»-hybrid promotert av en eller annen kjendis.

Det finnes virkelig ikke noe verre enn disse kjendistreningsprogrammene. Herregud, som jeg hater dem.

Vil du se ut som Tyler Durden? Da må du bygge en beskjeden mengde muskler og kvitte deg med fett, punktum. Disse musklene bygger du med tung styrketrening, ikke sett på 15-25 reps med flyes og en time på pec deck-maskinen.

Magen din blir du kvitt med et fornuftig kosthold, ikke med fettforbrenningstrening eller kondisjonstrening. Disse vil bare gjør deg liten og svak, og etterlate deg med et alvorlig tilfelle av kukerundtsyndrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting som passer bedre i denne tråden enn å sitere kukerundtsyndrom-artikkelen oversatt av Kjetil...

12. Du vil se ut som Tyler Durden

Leangains-Intermittent-Fasting-vs-Brad-Pitt.png

Tyler Durden-looken; et resultat av knebøy, markløft, benkpress, chins og et fornuftig kosthold.

evt om man tar det til neste steg, zyyyyyzz :p. btw bloggen har sin egen zyzz i codi!:) bare han har enda bedre armer:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...