Gå til innhold

Brad Pitts treningsprogram (Fight Club)


Gjest protob

Anbefalte innlegg

Gjest protob
A) hva gjør en halvfeit gammel rapper med saken å gjøre

og

B) Så det er bedre å se ut som en tannpirker med klær og en flis uten?

Jeg skjønner uansett ikke logikken her....

du ser jo alt i svart hvitt?? jeg skal gjøre det ganske enkelt for deg, siden du tydeligvis ikke skjønner hva jeg mener :)

jeg vil se sånn ut Zac-Efron-Body-Photo.jpg ikke slik ut: muscles.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Jester
du ser jo alt i svart hvitt?? jeg skal gjøre det ganske enkelt for deg, siden du tydeligvis ikke skjønner hva jeg mener :)

jeg vil se sånn ut Zac-Efron-Body-Photo.jpg ikke slik ut: muscles.png

Da har jeg en god nyhet til deg, du blir aldri å se slik ut: muscles.png

UANSETT hvor mye du måtte prøve, og om du er redd for å trene i frykt for å bli seende slik ut? Well, keep telling yourself that, jo flere som holdes unna frivektsavdelingen jo bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet rutine, bro!

Litt rart å ha 5 brystøvelser på en egen dag om målet ikke er å få et større bryst men blir man 80 kg av det funker det vel. Hater når jeg ser feit ut pga bicepsen.Smart å droppe beintreningen så en ikke ser feit ut i skinnyjeans også.

HAHAHAHAHHAAHHAAH, jeg liker deg asle. hvor er du? hvorfor er ikke ting sånn som de var før. ? the ol' days

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du ser jo alt i svart hvitt?? jeg skal gjøre det ganske enkelt for deg, siden du tydeligvis ikke skjønner hva jeg mener :)

jeg vil se sånn ut Zac-Efron-Body-Photo.jpg ikke slik ut: muscles.png

Synes det burde komme en artikkel, jeg trente markløft og benkpress i noen uker og da ble jeg nesten sånn. Heldigvis tøyde jeg etterpå sånn at musklene ikke ble klumpete =) Men det var like før du må tøye rett etterpå for at det skal funke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Her var du kjekk <3 ble du så sliten av alle situpsene :mellow: Jeg skjønner det, pleier å ta fem hundre før jeg legger meg. Er kjempe slitsomt- :eek:

Det er slik vi gjør det!

the_best_girlfriend_ever_sticker-p217493580874004695envb3_400.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest protob
Da har jeg en god nyhet til deg, du blir aldri å se slik ut: muscles.png

UANSETT hvor mye du måtte prøve, og om du er redd for å trene i frykt for å bli seende slik ut? Well, keep telling yourself that, jo flere som holdes unna frivektsavdelingen jo bedre :)

du skjønner jo poenget. skulle tro det var du som var ungen her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
du skjønner jo poenget. skulle tro det var du som var ungen her

3ogmsv.jpg

Det jeg skjønner er at du kanskje har en litt urealistisk oppfatning av muskelvekst, men for all del, alle har forskjellige mål:) Men å si at man ser feit ut med klær, vell, den har jeg litt tungt for å godta. Spesielt når eksemplet var Dr.Dre (en rapper) og Ronnie Coleman (mister olympia)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...