Gå til innhold

Brad Pitts treningsprogram (Fight Club)


Gjest protob

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest protob
3ogmsv.jpg

Det jeg skjønner er at du kanskje har en litt urealistisk oppfatning av muskelvekst, men for all del, alle har forskjellige mål:) Men å si at man ser feit ut med klær, vell, den har jeg litt tungt for å godta. Spesielt når eksemplet var Dr.Dre (en rapper) og Ronnie Coleman (mister olympia)

Det kan godt være :) jeg har nettopp fylt 16 år, og har vell ikke full peiling. jeg sier bare hvordan jeg ønsker å se ut. og svæære skuldermuskler, altfor store brysmuskler og så trente nakkemuskler at nakken er 2 cm syntes jeg ikke ser bra ut. om du vil se ut som dr. dre er det ditt mål :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Det kan godt være :) jeg har nettopp fylt 16 år, og har vell ikke full peiling. jeg sier bare hvordan jeg ønsker å se ut. og svæære skuldermuskler, altfor store brysmuskler og så trente nakkemuskler at nakken er 2 cm syntes jeg ikke ser bra ut. om du vil se ut som dr. dre er det ditt mål :D

Da håper jeg du trener og står på og følger dine egne mål og ikke la oss stoppe deg, men som sagt, for å bli såpass svær at du ser feit ut, uten å faktisk være det vil være særdeles vanskelig for "gjennomsnittsmannen". Så tror ikke du skal bekymre deg så alt for mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan godt være :) jeg har nettopp fylt 16 år, og har vell ikke full peiling. jeg sier bare hvordan jeg ønsker å se ut. og svæære skuldermuskler, altfor store brysmuskler og så trente nakkemuskler at nakken er 2 cm syntes jeg ikke ser bra ut. om du vil se ut som dr. dre er det ditt mål :D

Jeg syns du skal lese noen av artiklene angående styrke og muskelvekst, styrke og veknedgang osv. Du kan jo begynne her på fitnessbloggen:) Da tror jeg du vil få et litt annet inntrykk av hva som skal til for å nå div fysikker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest protob
Da håper jeg du trener og står på og følger dine egne mål og ikke la oss stoppe deg, men som sagt, for å bli såpass svær at du ser feit ut, uten å faktisk være det vil være særdeles vanskelig for "gjennomsnittsmannen". Så tror ikke du skal bekymre deg så alt for mye :)

Jeg er helt enig! De har jo slitt på som faen og trent i flere år. Mener ikke at jeg etter en dag våkner opp og ser ut som en av de, og da er det for sent. Men alt handler om hvilke muskelgrupper du trener. De har hatt spørrerunder på dette. Uansett hvilket mål du har for din kropp, vil en Ola Nordmann ha en slank kropp med markerte muskler som Brad Pitt framfor å slite med å finne lommeboka i lommen fordi bicepsen er så svær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig! De har jo slitt på som faen og trent i flere år. Mener ikke at jeg etter en dag våkner opp og ser ut som en av de, og da er det for sent. Men alt handler om hvilke muskelgrupper du trener. De har hatt spørrerunder på dette. Uansett hvilket mål du har for din kropp, vil en Ola Nordmann ha en slank kropp med markerte muskler som Brad Pitt framfor å slite med å finne lommeboka i lommen fordi bicepsen er så svær :)

Bare fordi jeg må sjekke. Mener du at man ikke skal trene hele kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Jeg er helt enig! De har jo slitt på som faen og trent i flere år. Mener ikke at jeg etter en dag våkner opp og ser ut som en av de, og da er det for sent. Men alt handler om hvilke muskelgrupper du trener. De har hatt spørrerunder på dette. Uansett hvilket mål du har for din kropp, vil en Ola Nordmann ha en slank kropp med markerte muskler som Brad Pitt framfor å slite med å finne lommeboka i lommen fordi bicepsen er så svær :)

Kanskje om Ola nordmann er gjennomsnittsbrukeren på "The Gathering" forumet eller "Indre Merodsaker friluftsforening" men her inne tror jeg nok mange går for store armer, selv om du igjen grovt overvurderer hvor stor de naturlig kan bli. Å finne lommeboka (eller kortmappa som vanlige folk) blir nok ikke et problem for en som trener på hobbybasis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...