Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er kanskje den minst bøse tatoveringen i hele tråden, men here goes. Den er identisk med tatoveringen ei venninne av meg tok bare noen måneder før 22. Juli. Jeg har hatt planer om å ta den et helt år, men måtte selvfølgelig vente til jeg fylte atten nå i sommer.

Kopiert fra facebookprofilen min: Tatoveringen tilhører egentlig min venninne Synne; et av de fineste, godeste og mest inspirerende menneskene jeg vet om. Aldri har urettferdighet slått meg så hardt i ansiktet som da jeg fikk

beskjed om at hun var en av ungdommene som mistet livet på Utøya 22. Juli. Tre skudd, alle dødelige.

Jeg ville skrive så mye om denne tatoveringen og dens betydning for meg, men besluttet meg for å la være og heller la bildet tale for seg. Det handler om Synne, men det handler også om å være atten og endelig sette pris på livet. Og digge det.

Tusen takk for alt du lærte meg.

[ATTACH]51417[/ATTACH]

post-435-14440879203933_thumb.jpg

(Bildene er ikke så gode, den er ikke så skjev i virkeligheten)

post-435-1444087920332_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/865-tatoveringer/page/53/#findComment-434392
Del på andre sider

Yup! Det er viktig å huske på at man tatoverer seg for SEG SELV, og det er EN SELV som skal leve med de motivene for resten av livet.

Jeg håper bare å få litt fokus fra det oppfatningen om at man må ha en tårevåt LA Ink-historie før man kan tatovere seg.

Er veldig enig i alt du sier! Nå har jo jeg skaffet meg en typisk tårevåt LA Ink-historie-tattoo, men de beste tatoveringene jeg har sett så langt er de store, fargerike og kunstneriske som gjerne dekker litt mer av kroppen enn bare nakken, håndleddet etc. Jeg har et maleri liggende hjemme som jeg malte for et par-tre år siden som jeg gjerne kunne tenkt meg å finpusset litt på og gjort om til noe som kunne passet til et tatoveringsmotiv, men vet ikke helt med tanke på den O store fremtiden. Får revurdere det om jeg ender opp som kassadame på Rimi.

Synes forøvrig disse tre er fete;

post-435-14440879257626_thumb.png

:

post-435-1444087925032_thumb.jpg

post-435-14440879257087_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/865-tatoveringer/page/53/#findComment-434553
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Tattis er bra ... så lenge den er bra! :)

Har selv pynta høyre leggen med en (etter min mening) rimelig pen, orientalsk sak.

Godt fornøyd med denne og planlegger en sleeve som skal komme på kroppen i løpet av vinteren.

(Fant ut at jeg ikke hadde noen bra private bilder av den så, måtte hente bildet fra studioets hjemmeside)

post-14214-1444088178801_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/865-tatoveringer/page/53/#findComment-448279
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...