Jump to content

causeandeffect

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

  1. Er som deg redd for økt sult om jeg slutter, men det som egentlig er problemet er vanen. Jeg må putte noe i munnen, og ja. Tenker jeg skal ty til pepsi max, tyggis og pastiller som flere nevner. Ingen tvil på at vi begge klarer det
  2. Havregrøt med mager kesam, bær og knuste valnøtter. Nam. Samme ingrediensene som i stort sett alt jeg spiser. Som stort sett bare er kesam, cc, havregryn, nøtter og bær.
  3. Pleier å gjøre det samme! En gang satt hadde jeg med meg hele boksen med kanel. Da sa de jeg spiste så mye og at de ikke ble slanking av det der. Ja, 300 sunne kcal mot deres sjokolade og bolle. Joda. Tror jeg kommer best ut av det ja.
  4. Frokosten min så helt lik ut! Og hurra for snus slutt.
  5. Høyde: 160 cm Vekt: 54 kg Gikk fra 65 til 42 og er nå oppe i 54. Føler meg ikke litt vel i det hele tatt, og tenker at 48-49 var en mye bedre vekt i forhold til min kropp.
  6. Cottage cheese og mager kesam toppet med kanel og nøtter. 1 grapefrukt og et stort glass soyamelk.
  7. Jeg er så glad i mine fem skjønne fugler.
  8. Mager kesam, cottage cheese, fun light og knuste nøtter!
  9. Cottage cheese og melon er utrolig godt. Ellers spiser jeg det i alt. Faktisk, alt.
  10. Tomat og sopp oppvarmet i ovnen, salat og litt cottage cheese til middag. Er egentlig litt lite mat, men matlysten eksisterer ikke.
×
×
  • Create New...