Gå til innhold

Anbefalte innlegg

60g 4-korn

150g. gresk yoghurt med eple og kanel

150-200g mager cottage cheese

20g blåbærsyltetøy uten tilsatt sukker

10g. mandler eller andre nøtter.

En klype Kellogg`s all bran..

Steker 4-korn med litt sukrin i pannen før jeg blander den med gresk yogurt. Blander cottage cheese og syletøy sammen. Har det over korn- og yoghurtblandingen. Strør litt mer sukrin over, pluss nøtter/frø og litt Kellogg`s frokostblanding.

Fortsetter under...

Nyoppdaget åpenbaring i mitt tilfelle: Bircher Muesli! Eller "overnight oats" som retten også kalles. Herregud så godt. Enda bedre er det jo at den kan varieres i det uendelige mht smakstilsetninger og toppinger :)

Ellers er også min favoritt for tiden gresk yoghurt med akasiehonning og valnøtter/pekannøtter :love:

Faktisk spiser jeg sjelden frokost i ukedagene, så disse spiser jeg egentlig oftest til kveldsmat eller helgefrokost....

Speltlompepizza med kylling, sopp, ananas,mais og ost med sidesalat! Verdens diggeste frokost som har blitt obligatorisk sommerferiemat.

Ellers grove rundstykker med banan + kakao, omelett med løk og sopp eller yoghurt med blåbær. <3morgensstund

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...