netrom Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Chili- og peppertorsk med asparges, sjampinjong og cottage cheese Torskefilet: 306 g Asparges: 55 g Sjampinjong: 84 g CC: 50 g Næringsinnhold: 307,7 kcal 66,6 g protein 3.5 g fett 1,6 g karb Missy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellig Lykke Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg syns det er forholdsvis lett å finne på og lage lunsj, middag og kvelds. Men jeg SLITER med frokost!!! Ikke fordi jeg trenger brød, knekkebrød eller havregryn men fordi jeg trenger at det går fort å lage og så blir jeg kvalm av varm mat og stekelukt om morgenen.Jeg har spist og liker cottage cheese og egg uten plomme, men det blir litt ensforming! Noen forslag??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massimo Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Er det noen her som vet hvor mange gram karbohydrater og hvor mange gram fett man skal regne per kilo på oppkarbingsdager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellig Lykke Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Er det noen her som vet hvor mange gram karbohydrater og hvor mange gram fett man skal regne per kilo på oppkarbingsdager? Man skal regne 5-6 g pr kg og minst mulig fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massimo Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Man skal regne 5-6 g pr kg og minst mulig fett takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jada, det var en spøk! Men, lurer på hva jeg skal bruke alle plommene til... jeg er litt allergisk mot å kaste mat.. Har sett at noen har nevnt på tønner med eggehvitte eller eggehvittepulver fra Prior, noen som veit hvor man kan kjøpe dette? Jeg synes ærlig talt det er litt mye å kaste nesten 50 eggeplommer i uka! Du kan jo gi bort litt hvis noen du kjenner trenger til f.eks baking. Eller lage is og gi bort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida Dahl Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 hva slags saucer kan ejg bruke på kjøtt og salatene mine? salsasauce? noe jeg kan lage? Jeg bruker hermetiske tomater/hakkede tomater på boks som base for sauser/marinade. Kjempegodt med snadderkrydder som hvitløk, chili, basilikum, salt, pepper og alt annet du kan tenke deg til! Selv laget jeg en slik saus og la kyllingfileter oppi dette og bakte det i ovnen i en times tid. Yummy! Hakkede tomater fra Euroshopper har 2 gr protein, 0,1 gr fett og 2,5 gr karbo per 100 gram (i følge diett.no). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mi6 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Man skal regne 5-6 g pr kg og minst mulig fett Ser det er mange som spiser hvitt brød med syltetøy/nugatti osv.. Hva annet er ok å spise på refeed? 5-6 g karb pr kg er ok, men det er vel om å gjøre å begrense fettmengden også? Hva med kcal? regner med det også bør være på et minimum? jeg prøver å holde meg rundt 1500-1700 kcal pr dag, er 177 og 95 kg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr P Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg syns det er forholdsvis lett å finne på og lage lunsj, middag og kvelds. Men jeg SLITER med frokost!!! Ikke fordi jeg trenger brød, knekkebrød eller havregryn men fordi jeg trenger at det går fort å lage og så blir jeg kvalm av varm mat og stekelukt om morgenen.Jeg har spist og liker cottage cheese og egg uten plomme, men det blir litt ensforming! Noen forslag??? Lag frokosten på kvelden dagen før. elborgo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anreka Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Noen som har gode oppskrifter på torsk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Noen som har gode oppskrifter på torsk? Bak i folie med dill, sitron og hvitløk, salt og pepper. 200 grader i 10-15 min (kommer an på størrelsen på stykkene). Salat ved siden av, eller sleng noen grønnsaker sammen med fisken i folien! Anreka 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Bringebærfromasj 1 Skyr bringebær 2 ts sukrinmelis, eller annen søtning 0,6 dl vann 1 ts psyllium (fiberhusk) Rør sammen, la svelle kjølig i minst 15 minutter. Missy, Vinglis, Mr P og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frua Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 "Lovlig" Pai:) Bunn: halv boks mager kesam 2 ts pofiber 1 ts fiberhusk 1ts fibrex 2 ts havregryn enten: 2 ts jyttemel eller: 1 måleskje bakeprotein kna sammen, la deigen stå en liten stund til den er helt fast, (tilpass tørrvare hvis den blir for klissete) og press ut i paiformen og prikk med en gaffel - forstek på 185 grader i 10-12 min Fyll: 2 kyllingfileter, skjæres i biter/strimler og freses i (teflon)panna med salt og pepper 1 boks cottage cheese halv spiss paprika 4 fedd hvitløk broccoli ca 10-12 cm purreløk 1 egg (evenuelt + 2 eggehviter) halv boks mager kesam halv boks philadelphia light (kan sløyfes) salt pepper bland stekt kylling, broccoli, cottage cheese, hvitløk, paprika, broccoli og purre. Pisk egget (og eggehvitene) og bland i kesam og eventuelt philadelphiaost, bland dette i resten av fyllet, hell i paibunnen og stek på 185 grader i ca 40 - 45 min Kjempegodt sammen med en salat av cherrytomater, agurk, salattype du liker, ruccola, fersk basilikum (og gjerne fersk persille) og litt balsamico (helst crema-varianten, den tyktflytende) HSKK 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Finnes det en side hvor man kan logge det man spiser for å få vite nøyaktig hvor mange gram protein, karb og fett man får i seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje K Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Finnes det en side hvor man kan logge det man spiser for å få vite nøyaktig hvor mange gram protein, karb og fett man får i seg? diett.no Augis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida Dahl Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Finnes det fettfri ost i Norge, som Lyle skriver om er mulig å bruke når man lager mat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bama Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Finnes det en side hvor man kan logge det man spiser for å få vite nøyaktig hvor mange gram protein, karb og fett man får i seg? Kan anbefale mylog.no. Mathilde_ og Michelle-Iform 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Finnes det fettfri ost i Norge, som Lyle skriver om er mulig å bruke når man lager mat? Disse er vel det nærmeste en kommer her til lands: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida Dahl Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Disse er vel det nærmeste en kommer her til lands: 3 % er vel forsåvidt absolutt godtatt (alt over 5 % er fyfy slik jeg har skjønt det ) Er det ikke noe karb i denne osten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 3 % er vel forsåvidt absolutt godtatt (alt over 5 % er fyfy slik jeg har skjønt det ) Er det ikke noe karb i denne osten? "Helt fri for karbohydrater", i følge produsenten. De har ikke innholdsfortegnelsen på hjemmesiden sin (som jeg kunne se), så jeg vet ikke nøyaktig hvor mye som er i den. Ida Dahl 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.