Jump to content

Linda

Members
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

About Linda

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/16/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://shredded.blogg.no
  1. Linda

    Argi+

    Jeg har en boks, så jeg tenker jeg skal gi det ett forsøk ihvertfall
  2. Linda

    Argi+

    Noe som har erfaringer å dele angående Argi+ kosttilskudd?
  3. Fordi??? En skive til dagen er no problem, til event spinatsuppe, blomkålsuppe ol. Dette brødet skal obevares i kjøpskapet og holder seg saftig i 4-5 dager
  4. Hehe, jo men det var i mangel på fiberfin, funker med fiberhusk og. Smaken ble den samme
  5. [ATTACH]30207[/ATTACH] Mandelbrød: 5 egg 2 eggehviter 150 gram mandelmel 50 gram fiberhusk 2 dl mager kesam 2 ts bakepulver 2 ss sukrin 3/4 ts salt Sett ovnen på 180 grader og pisk eggehvitene stive sammen med saltet. Bland alt det tørre i en bakebolle og tilsett egg og kesam. Rør godt sammen. Vend de stivpiskete eggehvitene forsiktig inn i deigen. Ha deigen i en teflonform eller bruk bakepapir i formen. Stekes i ca 30 min. Et brød gir ca 30 skiver, og næringsinnholdet pr skive er 37 kcal, 5.1 g protein, 1.2 g karbohydrater og 1.4 g fett. Næringsinnhold per 100 gram Energi: 173 kcal • protein: 16,3 • karbohydrat: 4,9 • fett: 7,7 • fiber: 9,2
  6. Hei Har et kjapt spørsmål angående oppkarbing. Jeg er nå inne i dag 15 og hadde oppkarbing på lørdag, Har lest boken til Lyle McDonald, og han snakker om at de som er godt trent, bør ha refeed mer enn 1 dag i uken. Men det står fryktelig lite om hva som kategoriseres som godt trent. Noen som vet?
  7. Syns iformskostbok var ganske kjekk, kan legge inn matvarer der og. Men tester gjerne mat på data og
  8. Takk Lone ) Har fått testet mylog.no. Syns den var ganske grei. Men skal sjekke ut dine to og. Jo enklere jo bedre;)
  9. Finnes det en side hvor man kan logge det man spiser for å få vite nøyaktig hvor mange gram protein, karb og fett man får i seg?
  10. Linda

    Hva bør jeg spise?

    Tusen takk Therese. Det skal jeg gjøre. Har notert i dagbok hvor mye jeg spiser, og ser at det blir for lite protein noen dager. Har så smått begynt å lage mine egne protein og mandelbrød, for å få i meg nok protein. Får google litt å se om jeg finner noen gode oppskrifter.
  11. Du trenger: 5 egg 2 eggehviter 150 gram mandelmel 50 gram fiberhusk 2 dl kesam 2 ts bakepulver 2 ss sukrin 3/4 ts salt 2 ss linfrø Sett ovnen på 180 grader og pisk eggehvitene stive sammen med saltet. Bland alt det tørre i en bakebolle og tilsett egg og kesam. Rør godt sammen. Vend de stivpiskete eggehvitene forsiktig inn i deigen. Ha deigen i en teflonform eller bruk bakepapir i formen. Stekes i ca 30 min på 180 grader. Oppbevares i kjøleskapet, da er det holdbart i ca 1 uke.
  12. Linda

    Hva bør jeg spise?

    Takk Therese, det er notert . Frukt klarer jeg meg ikke uten, med brød og knekkebrød skal nok gå. Havregryn/grøt ligger jeg på rundt 50 gram pr måltid. Ellers spiser jeg en potet, eller 1 porsjon ris, 1 kyllingfilet og masse grønnsaker eller salat.
×
×
  • Create New...