Gå til innhold

Missy

Medlemmer
  • Innholdsteller

    42
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Missy

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 25. feb. 1981

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Kvinne
  1. Hei 😊 Jeg opererte gastric bypass i januar, og har til nå gått ned 30kg. Mye av det er muskler, og jeg prøver å finne proteintilskudd som jeg klarer å få i meg, men det meste jeg har prøvd til nå smaker helt jævlig... Er det noen som har tips til utenlandske nettsider man kan bestille diverse fra? Uten at man må ta opp lån for å betale frakta.. 😜 *J*
  2. Hvor blir det av loggingen? :)

  3. Har ikke fiberhusk, men går det an å bruke f.eks gelatin her..?
  4. Du kan jo gi bort litt hvis noen du kjenner trenger til f.eks baking. Eller lage is og gi bort?
  5. Bestilling lagt inn hos iHerb, ser fram til en pakke med gode smaker ;)

  6. Anbefaler bloggen til Kristine Weber her :http://www.kriweb.no/ for smarte tips til oppskrifter osv.
  7. Da har jeg opprettet loggbok her inne :thumbsup: (jeg la forresten ikke merke til at det var en link der, men nå har jeg funnet ut ) samme navnet som jeg har på denne tråden.
  8. Hvordan lager man loggbok her inne da? (er helt ny her inne, så vet ikke helt hvordan alt fungerer..) Kardio kommer etterhvert, du kan lese litt om den dietten jeg skal følge her; http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/ Ligger på ganske lavt inntak av det meste, og den er ekstrem. Men dog sunnere enn f.eks suppedietter etc. (som jeg også har prøvd før, men det ble for ensformig) Ettersom jeg har høy fettprosent (er 170 cm høy og veier rundt 107 kg pr.idag) så er dette en diett som passer meg her og nå. Dietten har hovedfokus på vektnedgang, så kan jeg øke treningsmengden og intensite
  9. Har profil på minvekt.no, men kommer kun til å bruke dagboken der til å skrive ned mat og sjekke matvarer osv. Kommer til å velge ut mine favorittoppskrifter etterhvert også, for de som kunne være interessert i dette. Men fins det noen bedre loggbok som du kanskje anbefaler, Tonje?
  10. Åsså syns jeg jo det er litt morsomt å se hvor mye jeg faktisk går ned :thumbsup:
  11. Jeg har målebåndet også klart, så det skal både måles og veies. Veier kun for å holde kontroll, for jeg har tidligere hatt perioder hvor jeg har gått altfor raskt ned i vekt, og dermed fått igjen for det ved konstante hodepiner, lett svimmelhet osv. Men jeg ser ikke så mye på vekta ellers Målene er det viktigste, og gleder meg til å se resultater på klær.. Kardio og mere intense treningsøkter kommer gradvis, når dietten er over. Først vil jeg ha inn styrketreninga for å ikke miste for mye muskelmasse, og samtidig får jeg jo rutine med trening 3 dager i uka. Da er det lettere å øke mengden
  12. Hei!Etter mange timers intens lesing og helt vanvittige livsstilsendringshistorier, var jeg bare pent nødt å opprette min egen side her. Litt for å følge med og kunne komme med innlegg, men og for å gi meg selv en ekstra push til å faktisk ta tak selv og! Jeg har vært støttemedlem på treningssenteret litt over 1år nå, og bare vært innom et fåtall ganger (kan vel telle på èn hånd enda...), fått veiledning fra både fysiterapeut og personlig trener som fins tilgjengelig på huset der, men manglende motivasjon og ekstremt lite energi det siste halve året har bare økt jevnt med hver ting jeg har
  13. Mandag starter jeg med psmf-dietten, og gru-gleder meg til å komme igang. Er stolt over min egen stahet nå, for den kommer til å trenges! :)

  14. Tuba

    Flytt til bergen, så kan eg trene med deg.

    1. Missy

      Missy

      hehe, litt langt kanskje... :)

    2. Tuba

      Tuba

      Syns eg ikkje, eg var 1 år i nord-Norge då eg var 19. Gjekk heilt greit det.

×
×
  • Opprett ny...